Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#1943Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Tomáš Kučera

Znění stížnosti

Dobrý den
u společnosti Bata jsme reklamovaly boty datum zakoupení 28.3.2013
které jsme koupily za 1799Kč při první reklamaci jsme je reklamovaly z důvodu po pár nošení se ošlapaly podrážky bez problému nám to opravily ale přišly nám z opravy poškozené schrnutá podšívka v opatku boty toto jsme reklamovaly reklamace byla zamítnuta že shrnutí materiálu mohlo ovlivnit nesprávné obouvání bez pomocí obouvací lžíce když do první reklamace jsme je dávaly nepoškozené a kdyby toto tam bylo poškozené prodejce je povinen to uvést do reklamačního protokolu při obrácení při zamítnutí reklamace jsme kontaktovaly hlavní vedení společnosti vyzvaly nás o předání do poreklamačního řízení toto jsme také udály dnes nás kontaktovaly že reklamace byla zamítnutá prosím o pomoc při této reklamace děkuji Kučera


Požadované řešení

vrácení částky kupní nebo výměna zboží či oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 10:37, před 11 lety

V případě, že je na výrobku předaném do reklamace způsobena škoda, odpovídá za ni prodejce dle § 421 občanského zákoníku. Takovou škodu není třeba reklamovat, ale uplatnit žádost o náhradu škody. Škoda se primárně hradí v penězích, ale pokud je to účelné, může se poškozený dožadovat navrácení do původního stavu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:56, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Náhrady škody se spotřebitel může nadále domáhat v soukromorpávním řízení u obecného soudu. Jako žalobce by nesl důkazní břemeno. Bylo by tedy nutné prokázat stav výrobku v době uplatnění reklamace a stav zboží při vyzvednutí zboží z reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.