Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, od společnosti Jena Nábytek jsem si objednal nábytek do ložnice. Takto bylo učiněno již 21.9.2017. Dnes je 23.11.2017 a stále se nic neděje. Několikrát jsem kontaktoval zákaznický servis a začalo to tím že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno, pokračovalo to tím, že dodavatel může náhradní dodat až 3.2.2018. Ve finále se záhadným způsobem zboží údajně zboží dodalo na sklad 14.11.2017 a teď po nekolikatem ujištění, že bude provedena urgentní expedice se stále nic neděje. Na infolinku se odvolává půl hodiny po té co zvednou telefon okamžitě už ví kdo volá. A ihned mne začnou ujistovat že se vše řeší. Tento prasacky způsob komunikace a vůbec klamave reklamy se po rozmluve s právníkem chystám podat k prošetření České obchodní inspekci a na adresu této firmy už nehodlám říct pěkného slova!
Číslo objednávky, které zatím ještě je, ale už brzy nebude 9917752293.
415-0168/001 Oslo - Noční stolek (dub sonoma/bílá) Dodání 2-4 týdny 2 ks 3 022 Kč 415-0164/001 Oslo - Komoda, 4x zásuvky, 2x dveře (dub sonoma/bílá) Dodání 2-4 týdny 1 ks 4 703 Kč 415-0154/001 Oslo - Šatní skříň 207 cm, zrcadla (dub sonoma/bílá) Dodání 2-4 týdny 1 ks 10 359 Kč GEISBAL30N Doprava - Balíková přeprava GEIS 1 ks 599 Kč
Buď dodáte zboží s 15% slevou a uhrazením nákladů na dopravu do 30.11.2017 nebo odstupuji od smlouvy a následně veškerou písemnou komunikaci a záznamy hovorů z infolinky předám na ČOI se stížnosti na klamave a lživé informace, které poskytujete vaším zákazníkům!
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno ve sjednaném termínů, ocitá se prodávající v prodlení. Nedodá-li prodávající zboží ani v přiměřené lhůtě dané mu kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážený pane Hrubý,
velice se omlouváme za tuto situaci.
Na Váš požadavek byla objednávka zrušena, peníze vráceny.
Přijměte prosím jako naši omluvu slevu na příští nákup v našem eshopu.
Slevový poukaz zasíláme v samostatném emailu.
S pozdravem
OKAY CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.