Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19431Nedodání služeb Vaší společnosti z důvodu nefunkčního internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 51 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Rozálie Tesárková

Znění stížnosti

Od 12. listopadu jsem opakovaně kontaktovala Vaší infolinku s potížemi s nedodáním internetu a podala žádost o odstravění poruchy. 18. 11. 2017 mi bylo sděleno, že vše je v pořádku a Vaše služby využívám bez potíží. Bohužel tomu tak nebylo a od pondělka 20.11. 2017 jsem znovu kontaktovala Vaše zaměstnance s nahlášením poruchy a prosby o urgentní řešení z důvodu pracovního vytížení a studia, které je závisle na internetových vazbách. Krom toho, že mi vznikly nemalé potíže z důvodu nedodržení termínu odevzdání dokumentů pro zaměstnavatele, mě připravujete o drahocenný čas. Za nekorektní považuji informace Vašich zaměstnanců, kteří mě opakovaně uváděli v omyl, záznamy několika hovorů jsme si pořídila.
Nejprve mi bylo doporučeno, abych si změnila tarif a do hodiny budou potíže odstraněny a internetové připojení funkční, po dvou hodinách mi bylo sděleno, že internet bude spuštěn druhý den ráno. Reklamovala jsem modem a i se zapůjčeným modemem internet nefungoval.
Včera mi byla nabídnuta možnost internetu bezdrátového a byl mi zapůjčen včera vysílač k zajištění internetu, protože řešení poruchy může trvat až 10 dnů. Bohužel koncovky a krabice k zapojení internetu nejsou kompaktibilní a vysílač je pro mé připojení nepoužitelný. Jsem velice zklamaná přístupem některých Vašich zaměstnanců, naopak jsem se setkala i s ochotou a pochopením pro mé potíže především v prodejně T - mobile v Opavě na Horním náměstí. Nic se však nemění na situaci, že internet nemohu ( snad jen s malými přestávkami) využívat od 12. 11. 2017.
Naprosto postrádám praktickou zkušenost s Vašimi reklamami, kde zdůrazňujete rychlost, spolehlivost.
Posílání sms zpráv a emailu zákazníkovi s odkazy na internet v době, kdy nemá možnost se na internet připojit považuji za bohapustou ironii, stejně jako doporučení Vašeho operátora, ať si stížnost podám přes internetové stránky. Doufám, že co nejdříve dojde k nápravě a a vykompenzování potíží, které mi danou situací vznikly.

S pozdravem Mgr. Rozálie Tesárková


Požadované řešení

Připojení k internetu a zprovoznění služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 07:57, před 7 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.