Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Na základě informační SMS, měla být zásilka č.05072967150 doručena dn 21. 11. V den doručení mi byla znovu zaslána SMS s informací, že z provozních důvodů bude zásilka doručena následující den, tedy 22. 11. Oba tyto dny jsem byla doma, avšak zásilka doručena nebyla! Dne 22. 11. mi nikdo nevolal, ani nezaslal další informační SMS. Dnes ráno mi volal doručovatel, že mi může zásilku přivézt dnes ve 12 hod., když jsem mu řekla, že dnes budu doma až po 16 hod., že dříve nemohu, začal se chovat velmi arogantně, že to mám tedy smůlu, že tam v 16 hod. prostě nebude, načež jsem se ohradila, že jsem byla doma oba předchozí dny, kdy měla být zásilka doručena a doručovatel prostě zavěsil telefon a následné hovory nepříjímá. Nyní tedy nevím, zda bude zásilka doručována či někde uložena.
Prosím o vyřízení mé stížnosti
S pozdravem
Mgr. Dominika Kchol
zásilka č. 05072967150
Zásilku uložit a potrestat doručovatele
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.