Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19434Nedoručení zásilky + arogantní doručovatel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Dominika Kchol

Znění stížnosti

Dobrý den,

Na základě informační SMS, měla být zásilka č.05072967150 doručena dn 21. 11. V den doručení mi byla znovu zaslána SMS s informací, že z provozních důvodů bude zásilka doručena následující den, tedy 22. 11. Oba tyto dny jsem byla doma, avšak zásilka doručena nebyla! Dne 22. 11. mi nikdo nevolal, ani nezaslal další informační SMS. Dnes ráno mi volal doručovatel, že mi může zásilku přivézt dnes ve 12 hod., když jsem mu řekla, že dnes budu doma až po 16 hod., že dříve nemohu, začal se chovat velmi arogantně, že to mám tedy smůlu, že tam v 16 hod. prostě nebude, načež jsem se ohradila, že jsem byla doma oba předchozí dny, kdy měla být zásilka doručena a doručovatel prostě zavěsil telefon a následné hovory nepříjímá. Nyní tedy nevím, zda bude zásilka doručována či někde uložena.
Prosím o vyřízení mé stížnosti
S pozdravem
Mgr. Dominika Kchol


Produkt

zásilka č. 05072967150


Požadované řešení

Zásilku uložit a potrestat doručovatele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:02, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 23:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.