Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#19440Dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Hana Staňková

Znění stížnosti

Dobrý den.Chtěla podat stížnost na Vodafon.V roce 2010 jsem měla telefon od vodafone.V roce 2011 jsem zjistila,že Vodafone někomu o mě ,beze mě přepsal moje číslo,ale informaci ,komu mi nemohli sdělit.Zůstal tam dluh 8716.kč Začala jsem si meilem dopisovat s Vodafone a řešila to i na policií jsem šla.Pak už jsem to neřešila,myslela jsem si,že Vodafon uznal chybu,že když někomu převedl telefonní číslo,tak měl převést i ten dluh..
V roce 2017 došla exekuce na 17 736,42. tak jsem to šla hned 10.5.2017 zaplatit.Dnes 23.11.2017 mě opět v solusu vyskočil dluh u Vodafonu 969kč.
Volala jsem na Vodafon a chtěla to řešit,ale operátorka řekla,že musím na prodejnu.
Ptám se..jak je možné,že číslo neexistuje a já mám po půl roce zaplaceného veškerého dluhu opět dluh 969 kč. Hana Staňková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 08:21, před 7 lety

Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2017 17:28, před 7 lety

Dobrý den, paní Staňková,

ráda bych Vás ujistila, že číslo jen tak nepřevedeme na jiného člověka bez vědomí majitele daného čísla. K takové změně může dojít pouze na základě formuláře, který podepíše původní i nový majitel.

Pokud nesouhlasíte s dlužnou částkou, kterou na Vaši osobu evidujeme, máte samozřejmě možnost uplatnit reklamaci. Podle Vašeho popisu už číslo nevyužíváte. V tom případě je třeba reklamaci uplatnit písemně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V dopisu prosím uveďte telefonní číslo, které jste u nás využívala, specifický symbol z některého Vyúčtování nebo Vaše rodné číslo. Celou situaci důkladně prověříme a budeme Vás informovat písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2017 18:54, před 7 lety


Hana Staňková

Dobrý den.Nesouhlasím s vaší odpovědi.Od ledna roku 2011 jsem si s vámi telefonovala,psala meily,jak je možné,že jste mi vzali bez mého vědomí telefonní číslo a nechtěli jste mi říct,komu bylo přepsáno.Pak jsem to brala jako uzavřenou věc.Letos jsem zaplatila exekuci už jsem se nechtěla dohadovat.Těch 969kč jsem již zaplatila.Sice nevím za co?? a hlavně,mě nepřišlo od vás žádné vyrozumění,že ještě zase něco dlužím.Kdybych nežádala výpis ze SOLUSu,tak bych nevěděla,že tam je dluh a byla bych opět v exekuci. Hezký den a Vodafone nikdy nikomu doporučovat nebudu!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 09:39, před 7 lety

Dobrý den, paní Staňková,

v případě, že se na nás obrátíte písemnou reklamací, určitě celou záležitost důkladně prověříme a zjistíme, jak došlo ke změně na Vašem telefonním čísle a jak vznikla dlužná částka. Jestli chcete mít jistotu, že máte závazky za své číslo vyrovnané, můžete požádat o potvrzení bezdlužnosti. Příslušný formulář najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/617/bezdluznost.pdf. Prosím vyplňte ho na počítači, vytiskněte a podepište. Poslat nám ho můžete naskenovaný e-mailem na DohledaniPlatby@vodafone.cz nebo poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Accounts Receivable, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2017 12:40, před 7 lety


Hana Staňková

Dobrý den.
Jen chci napsat,že jsem tady tomu vašemu práv.zastupci,také psala dopis a poslala výpis z účtu o zaplacení exekuce 10.5.2017 a dala dotaz,jak je to možné,že zase mám v Solusu dlužnou částku těch 969kč o které jsem nebyla písemně informována.Tu jsem již zaplatila/o tom on neví/29.11.2017
Dopis jsem posílala doporučeně 27.11.2017

Hezký den



V exekuční věci oprávněného: Vodafone Czech Republic a. s., se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Praha 5 - Stodůlky, IČ: 25788001, práv. zast. advokátem Mgr. Faměra Miroslav, se sídlem U Stanice 11/4, Praha 6, PSČ: 162 00, IČ: 71462627 proti povinnému: Staňková Hana, bytem Švermova 248, Vítkov, PSČ: 749 01, R Vás ve smyslu ustanovení § 46 odst. 6 exekučního řádu vyzýváme, abyste ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení této výzvy uhradil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 21:57, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.