Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.Chtěla podat stížnost na Vodafon.V roce 2010 jsem měla telefon od vodafone.V roce 2011 jsem zjistila,že Vodafone někomu o mě ,beze mě přepsal moje číslo,ale informaci ,komu mi nemohli sdělit.Zůstal tam dluh 8716.kč Začala jsem si meilem dopisovat s Vodafone a řešila to i na policií jsem šla.Pak už jsem to neřešila,myslela jsem si,že Vodafon uznal chybu,že když někomu převedl telefonní číslo,tak měl převést i ten dluh..
V roce 2017 došla exekuce na 17 736,42. tak jsem to šla hned 10.5.2017 zaplatit.Dnes 23.11.2017 mě opět v solusu vyskočil dluh u Vodafonu 969kč.
Volala jsem na Vodafon a chtěla to řešit,ale operátorka řekla,že musím na prodejnu.
Ptám se..jak je možné,že číslo neexistuje a já mám po půl roce zaplaceného veškerého dluhu opět dluh 969 kč. Hana Staňková
|
Tweet |
Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Dobrý den, paní Staňková,
ráda bych Vás ujistila, že číslo jen tak nepřevedeme na jiného člověka bez vědomí majitele daného čísla. K takové změně může dojít pouze na základě formuláře, který podepíše původní i nový majitel.
Pokud nesouhlasíte s dlužnou částkou, kterou na Vaši osobu evidujeme, máte samozřejmě možnost uplatnit reklamaci. Podle Vašeho popisu už číslo nevyužíváte. V tom případě je třeba reklamaci uplatnit písemně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V dopisu prosím uveďte telefonní číslo, které jste u nás využívala, specifický symbol z některého Vyúčtování nebo Vaše rodné číslo. Celou situaci důkladně prověříme a budeme Vás informovat písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den.Nesouhlasím s vaší odpovědi.Od ledna roku 2011 jsem si s vámi telefonovala,psala meily,jak je možné,že jste mi vzali bez mého vědomí telefonní číslo a nechtěli jste mi říct,komu bylo přepsáno.Pak jsem to brala jako uzavřenou věc.Letos jsem zaplatila exekuci už jsem se nechtěla dohadovat.Těch 969kč jsem již zaplatila.Sice nevím za co?? a hlavně,mě nepřišlo od vás žádné vyrozumění,že ještě zase něco dlužím.Kdybych nežádala výpis ze SOLUSu,tak bych nevěděla,že tam je dluh a byla bych opět v exekuci. Hezký den a Vodafone nikdy nikomu doporučovat nebudu!!!
Dobrý den, paní Staňková,
v případě, že se na nás obrátíte písemnou reklamací, určitě celou záležitost důkladně prověříme a zjistíme, jak došlo ke změně na Vašem telefonním čísle a jak vznikla dlužná částka. Jestli chcete mít jistotu, že máte závazky za své číslo vyrovnané, můžete požádat o potvrzení bezdlužnosti. Příslušný formulář najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/617/bezdluznost.pdf. Prosím vyplňte ho na počítači, vytiskněte a podepište. Poslat nám ho můžete naskenovaný e-mailem na DohledaniPlatby@vodafone.cz nebo poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Accounts Receivable, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den.
Jen chci napsat,že jsem tady tomu vašemu práv.zastupci,také psala dopis a poslala výpis z účtu o zaplacení exekuce 10.5.2017 a dala dotaz,jak je to možné,že zase mám v Solusu dlužnou částku těch 969kč o které jsem nebyla písemně informována.Tu jsem již zaplatila/o tom on neví/29.11.2017
Dopis jsem posílala doporučeně 27.11.2017
Hezký den
V exekuční věci oprávněného: Vodafone Czech Republic a. s., se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Praha 5 - Stodůlky, IČ: 25788001, práv. zast. advokátem Mgr. Faměra Miroslav, se sídlem U Stanice 11/4, Praha 6, PSČ: 162 00, IČ: 71462627 proti povinnému: Staňková Hana, bytem Švermova 248, Vítkov, PSČ: 749 01, R Vás ve smyslu ustanovení § 46 odst. 6 exekučního řádu vyzýváme, abyste ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení této výzvy uhradil.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.