Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.10.2017 jsem ze stránek www.kopykurz.cz objednala 2 oboustranné pásky, jeden za cenu 371,95 Kč a druhý za cenu 300,83 Kč. Částka za dopravu a balné činila 310 Kč. Celkovou cenu 982,78 Kč jsem uhradila online platební kartou.
Následně jsem zjistila, že z účtu mi však byla stržena částka 1068,07 Kč.
Po několika urgencích mi 9.11.2017 přišel balíček. Uvnitř však byly dvoje sluneční brýle. Oboje brýle navíc přišly poškrábané.
Okamžitě jsem tuto situaci popsala do emailu, který jsem zaslala na zákaznické centrum. Byla jsem požádána o zaslání fotografií, aby tuto skutečnost mohli prověřit ve skladu.
Více než týden po zaslání fotek mi (opět až po mé urgenci) přišla odpověď, že si brýle můžu nechat a že mi vrátí 6 EUR.
Odpověděla jsem, že toto řešení je pro mě absolutně nepřijatelné a že požaduji buď zaslání správného zboží, nebo vrácení celé uhrazené částky.
Momentálně čekám na vyjádření, ale obávám se, že už neuvidím ani objednané zboží, ani své peníze.
1x Callaway Chev oboustranný opasek černý/červený, 1x Adidas dámský oboustranný kožený pásek
Požaduji zaslání objednaného zboží, nebo vrácení uhrazené částky
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.