Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19445Nedodaný balík zpět na firmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Jolana Ploskonková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.4.2017 jsem z pošty v Opavě Kateřinkách podávala balík č. DR0265028808X 479 UC,PD, váha 2.160kg na firmu DONATIVO s.r.o., V Háji 15, Praha 7 a z firmy mi psali, že balík do dnešního dne k nim nebyl doručen!!! Byl to pro mě šok. Myslela jsem, že je balík dávno zpět vrácen firmě, protože jsem balík vracela firmě zpět, protože byla poškozená krabice, ale firma DONATIVO balík nedostala do dnešního dne. Na poště v Opavě neleží, to jsem si dne 22.11.2017 ověřovala. Odesílatel byl buď Karel Mainuš, nebo Jolana Ploskonková, Grudova 2, 747 05 Opava.
Prosím o informaci, kde balík je?
Děkuji


Produkt

balík č. DR0265028808X 479 UC,PD, váha 2.160kg, druh zásilky DR


Požadované řešení

Kde se balík nachází? chci aby byl na firmě DONATIVO s.r.o., V Háji 15, Praha 7, 170 00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 10:19, před 7 lety

Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.

Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.