Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
autobus číslo 50045225
Jezdím ze Sloupu v Čechách do Nového Boru, pokaždé když jedu autobusem,který má jet v 9:16 tak má zpoždění! Opravdu mě nebaví pokaždé čekat až 30minut! Pokaždé jsem to přešla ale dnes už jsem opravdu byla vytočena! Čekala jsem na autobus ,který měl jet v 9:16 chápu ,když má zpoždění cca 5minut ale abych musela čekat na autobus hodinu a na konec stejně jet autobusem v 10:16 to mě opravdu nebaví!Jsem nemocný člověk,který si v tomhle počasí nemůže dovolit mrznout na zastávce,navíc i autobus který měl jet v 10:16 přijel až v 10:25!! Takže vás prosím aby jste jezdili včas nebo se budu muset obrátit výše!!!
Vyřešte prosím aby řídiči jezdili včas!
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.