Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
opakovaně se mi stává, že si Váš řidič úmyslně ulehčuje svou práci a doručovaný balík bez pokusu doručit na požadovanou adresu, balík uloží na uložence o 5 km dál. Nebere telefony a je takřka k nezastižení. Prosím o zjednání nápravy.
Jméno: Barton
Mob.: 725859537
Okres: Pelhřimov
Děkuji
Kazda
Opakované nedoručení a uložení na uložence z důvodu usnadnění si pracovní povinnosti
Zda u Vás fungují osobní ohodnocení, navrhuji finanční trest. Nejedná se o první pochybení řidiče, tento problém se opakuje neustále. Dnes už mi došla trpělivost. Z mého okolí (obec Horní Ves) se tento problém stává 99% lidí, kteří využívají Vaše služby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.