Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19448Neustále nedoručování zásilek řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Václav Kazda

Znění stížnosti

Dobrý den,

opakovaně se mi stává, že si Váš řidič úmyslně ulehčuje svou práci a doručovaný balík bez pokusu doručit na požadovanou adresu, balík uloží na uložence o 5 km dál. Nebere telefony a je takřka k nezastižení. Prosím o zjednání nápravy.
Jméno: Barton
Mob.: 725859537
Okres: Pelhřimov

Děkuji
Kazda


Produkt

Opakované nedoručení a uložení na uložence z důvodu usnadnění si pracovní povinnosti


Požadované řešení

Zda u Vás fungují osobní ohodnocení, navrhuji finanční trest. Nejedná se o první pochybení řidiče, tento problém se opakuje neustále. Dnes už mi došla trpělivost. Z mého okolí (obec Horní Ves) se tento problém stává 99% lidí, kteří využívají Vaše služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 09:21, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.