Společnost


COMPEX, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19450Urgence opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Josef Mašín

Znění stížnosti

13.10.2017 jsem zaslal s průvodním dopisem k opravě videostanici u nich koupenou v r.2008.Do dnešního dne t.j.23.11.ji nemám.Na telef.dotazy nereagují.


Požadované řešení

videostanici opravit po domluvě o ceně a nebo vrátit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 06:25, před 7 lety

V případě pozáruční opravy věci se jedná o zvláštní druh smlouvy o dílo, jejímž předmětem je oprava. Není-li tato služba poskytnuta na počkání, je zhotovitel povinen vydat spotřebiteli písemné potvrzení o převzetí objednávky. Potvrzení musí obsahovat označení předmětu služby, její rozsah, jakost, cenu za provedení služby a termín jejího plnění.

Není-li plněno ve lhůtě dle smlouvy, může spotřebitel od smlouvy odstoupit poté, co stanoví zhotoviteli dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Pokud spotřebitel od smlouvy neodstoupil, je ze smlouvy stále zavázán. Odstoupením se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění (například poskytnutou zálohu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.