Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19451"Neomezený tarif"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Tadeáš Mudroch

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.11.2017 jsem byl na pobočce uzavřít nový tarif se společností T-Mobile. Po předchozí domluvě s operátorem byla připravena smlouva na "migraci" čísla z dobíjecí zpět na paušál. Po telefonu mi bylo sděleno že tarif Mobil S obsahuje neomezené volání + sms a 0,5GB dat za cenu 499,- Kč s DPH. S tím jsem souhlasil. Než jsem se vydal na pobočku, tak jsem nemohl svou starou SIM kartu, kterou jsem chtěl převézt zpět, najít. Po domluvě s pánem na královohradecké pobočce, mi bylo sděleno, že pokud potřebuji telefonovat hned, je rozumnější vzít si nové číslo se stejným tarifem (na novou SIM kartu s původním číslem bych musel čekat cca 5 dní). Domluvili jsme se tedy, že "migraci" provádět nebudeme, ale vezmu si nové číslo. Bohužel mi již pán neoznámil, že pokud si vezmu nové číslo, podmínky tarifu jsou jiné a to, že volání sice neomezené je, ale sms jsou zpoplatněny - 1,50Kč/SMS. Za těchto podmínek bych smlouvu nepodepsal, ale počkal si na novou SIM se starým číslem, abych mohl využívat to, co mi bylo slíbeno. Podle pí. operátorky totiž lze při "migraci" mít za stejnou cenu tedy 499,-Kč neomezené voláni i sms a 0,5GB dat, zatímco u nového čísla toto nelze. Jsem Vašim zákazníkem mnoho let a mám u Vás ještě jedno číslo nepřetržitě mnoho let. Byl bych velice rád, kdyby se Vaše společnost k tomuto postavila jako společnost, která si Váží svých dlouholetých zákazníků.


Produkt

Zákaznická smlouva: 44665457


Požadované řešení

Požaduji, aby mi byl nastaven tarif, tak jak bylo dohodnuto s operátorem a to: Volání + SMS neomezeně a 0,5GB dat za 499,- Kč s DPH. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 08:23, před 7 lety

Pokud společnost opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil, mohlo by se jednat o klamavé opomenutí, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.