Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19452Neochota řidičů a nedodání 43kg zásilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Jaroslav Banszel

Znění stížnosti

Vaše zpráva:
Dobrý den, potřebuji vědět jak je to z doručování zásilek, zda o všem rozhodují řidiči a dělají si z nás zákazníků otroky ? Dnes 21.11.2017 jsem obdržel SMS, že mi bude doručen balík č.41492296240 za 1812 Kč Doručován bude mezi 10-12 hod. Tak jsem čekal do 13 hod a pak volal řidiči panu C. mob.602628199 Ten mi sdělil, tam na mou adresu nemá cestu, že balík složí na odběrné místo. Prosil jsem ho, že jsem po operaci páteře a nemám svoje vozidlo, balík váží 43kg. Slíbil mi, že ještě zavolá a domluví se. Už nezavolal a dostal jsem SMS, že můj balík je složený na odběrném místě vzdáleném 10Km od adresy, kde mněl být balík doručen !!!Potřebuji vysvětlit jaké to má PPL služby ? Mám si vzít TAXIK a zajet pro balík ? Nebo mi pán C. balík přiveze ? Kolik máte takových řidičů, kteří dělají vaši firmě ostudu Čekám rychlou odpověď, jinak mi balík odešlou zpátky a díky PPL jsem bez zásilky !Děkuji Banszel
Jaroslav mob.607285969
Tuto správu jsem zaslal i na info@ppl.cz
Odpověď: Vaši zprávu jsme obdrželi pod číslem CC-102567 To je vše!
Taky velká ochota.


Produkt

Děkuji panu řidiči C., musel jsem si zásilku dovést taxikem za 300 kč


Požadované řešení

Doufám, že pana řidiče C. budete informovat, když zase mi přiveze balík na mou adresu, aby mi nezapomněl zaplatit cestu taxíkem, kterou jsem díky němu musel uhradit za starobního důchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 09:13, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.