Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pondělí 20. 11. 2017 jsem využila možnosti změny času doručení na úterý od 18 - 21 hodin. Tato změna by mi byla potvrzena avizem ZDO:
Datum: 21. listopadu 2017 21:49:00 SEČ
Komu: "reznickovahana@volny.cz"
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
přijali jsme Vaši žádost o změnovou dispozici: Doručit mezi 18 - 21 hod u zásilky DR7753450463M. Zásilka doručena nebyla, resp. 21. 11. v 18.51 hod., tedy před dohodnutým termínem doručení přišel tento mail:
Datum: 22. listopadu 2017 18:51:08 SEČ
Komu: reznickovahana@volny.cz
Odpověď na: noreply@cpost.cz
Vážený zákazníku,
dne 22.11.2017 jsme v čase 8-14 hodin učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR7753450463M od odesílatele FINITA s. r. o. www.tvorilci.c s dobírkou ve výši 313 Kč.
Doručovací pokus na adrese Psohlavců 1411/2, 14700 Braník nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště: Novodvorská 434/149.
Na poště Novodvorská však tuto zásilku dnes nenašli a na můj dotaz, co tedy mám dělat, my pracovnice sdělila "to nevím, co máte dělat".
Včera při údajném nedoručení žádná výzva ve schránce nebyla, výzva byla vhozena do schránky dnes, ačkoliv jsem doma byla.
Za služby se platí čím dál tím víc a služby samotné často nestojí za nic. Zdravím Hana Řezníčková
Služby České pošty by se měly výrazně zlepšit. Toto není jediný případ, kdy jsem měla důvod ke stížnosti.
|
Tweet |
Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman