Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19456Nedoručení zásilky DR7753450463M

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Hana Řezníčková

Znění stížnosti

V pondělí 20. 11. 2017 jsem využila možnosti změny času doručení na úterý od 18 - 21 hodin. Tato změna by mi byla potvrzena avizem ZDO:
Datum: 21. listopadu 2017 21:49:00 SEČ
Komu: "reznickovahana@volny.cz"
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
přijali jsme Vaši žádost o změnovou dispozici: Doručit mezi 18 - 21 hod u zásilky DR7753450463M. Zásilka doručena nebyla, resp. 21. 11. v 18.51 hod., tedy před dohodnutým termínem doručení přišel tento mail:
Datum: 22. listopadu 2017 18:51:08 SEČ
Komu: reznickovahana@volny.cz
Odpověď na: noreply@cpost.cz
Vážený zákazníku,
dne 22.11.2017 jsme v čase 8-14 hodin učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR7753450463M od odesílatele FINITA s. r. o. www.tvorilci.c s dobírkou ve výši 313 Kč.
Doručovací pokus na adrese Psohlavců 1411/2, 14700 Braník nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště: Novodvorská 434/149.
Na poště Novodvorská však tuto zásilku dnes nenašli a na můj dotaz, co tedy mám dělat, my pracovnice sdělila "to nevím, co máte dělat".
Včera při údajném nedoručení žádná výzva ve schránce nebyla, výzva byla vhozena do schránky dnes, ačkoliv jsem doma byla.
Za služby se platí čím dál tím víc a služby samotné často nestojí za nic. Zdravím Hana Řezníčková


Požadované řešení

Služby České pošty by se měly výrazně zlepšit. Toto není jediný případ, kdy jsem měla důvod ke stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:57, před 7 lety

Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.