Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19459Zpoždění letu a nulová reakce na žádost o odškodné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Barbora Šámalová

Znění stížnosti

Zpoždění letu 4hodiny a 20 minut bez vyplacení odškodného. Nejen, že se o nás společnost nijak nepostarala a nepodala nám absolutně žádné informace (důvod zpoždění, délka - pouze na obrazovce odletů letiště...), pospávalo se na zemi a kdyby se někdo nezeptal, neřešila by ani občerstvení po dobu čekání... Při příletu nebyly poskytnuty informace pro cestující, kteří měli původně přestupovat na další lety (kromě zeptejte se u společnosti, se kterou jste měli letět dál). Nám na informacích v Praze dali e-mail na reklamace, kam jsme poprvé napsali žádost o odškodnění za dlouhé zpoždění 12.7.2017. Nikdo se nikdy neozval, ani na kontaktním webovém formuláři nereagují, na jediném telefonu, který na stránkách je, tvrdí, že vše předají na reklamace, ale opět se nikdo neozve. Nevyjádřili se ani Ústavu pro civilní letectví...


Produkt

QS1275 z Tel Avivu do Prahy 30.6.2017. Plánovaný odlet 1:20, reálně po 5:45, přílet plánován 4:25, reálně 8:45.


Požadované řešení

Očekávali jsme vysvětlení záležitosti a finanční odškodnění za dlouhé čekání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 11:06, před 7 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf)

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Spotřebitel by se mohl případně rovněž obrátit na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které se zabývá právy cestujících v mezinárodní přepravě.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.