Společnost


KaK Computers s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1946Poškrabaná kamera, nekvalitní výrobek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Michaela Hlavatá

Znění stížnosti

U této firmy jsem si zakoupila kameru značky CANON LEGRIA FS36, kterou jsem nějakou dobu používala a pak se u ní objevila vada špatný zvuk, který jsem reklamovala 4 krát + 2 krát jsem i reklamovala obraz spolu se zvukem. Obraz byl zpraven, ale se zvukem se nic nedělo. Po třetí reklamaci mi došla kamera poškrabaná na to jsem si pořídila ihned po převzetí dokumentaci, že kamera je poškrabaná. Před třetí reklamací i před každou předcházející jsem si totiž dělala fotodokumentaci, jak kameru zasílám a vždy jsem ji zasílala v pořádku. Po čtvrté reklamaci mi bylo uvedeno, že je kamera poškrabá a paradox je na tom to, že jsem ji firmě proto posílala i zase se špatným zvukem. Čtvrtá reklamace se mi zdála podezřele dlouhá a proto jsem firmu kontaktovala, že mi nebyla vrácena ani kamera ani finanční částka. Na to mi bylo odepsáno, že kamera je uložena na místní poště. Tak jsem ji vyzvedla a zjistila jsem, že jsem nebyla informována poštou, jelikož pan Urbaník s firmy KaK Computers uvedl zase staré telefonní číslo, ale přitom u třetí reklamace uvedl moje nové číslo a pošta mě mohla zkontaktovat a tak i učinili, ale teď nemohli. Dále jsem posílala s kamerou fakturu, která se mi ovšem nevrátila a ke všemu při první reklamaci mi nebyla doručena ani příjemka a ani doklad o opravě. Na to mi firma tvrdí, že vše zaslala, ale já nic neobdržela. Na dále u dvou příjemek je další rozdíl jedna je řádně podepsaná, ale druhá zase ne. Závěrem mě jen zaráží, že někdo poškodí moji věc, firma se pře se servisem, kdo kameru poškrábal. Bylo napsáno, že se obě dvě strany od poškození distancují. Kamera dojde vždy zabalená v originální krabici + v krabici, která je vystužená bublinkovým vystužením, takže je vyloučeno, že by byla na vině pošta a já jako spotřebitel si přece neznehodnotím věc, jelikož jsem invalidní a uvedená částka za kameru je pro mě nepostradatelná, jelikož ještě studuji. Já mám všechnu dokumentaci v pořádku jako spotřebitel, tak proč firma, která mi kameru prodala nemá dokumentaci v pořádku. To mě zaráží s pozdravem Michaela Hlavatá


Produkt

Canon Legria FS36


Požadované řešení

Viz más stížnost a objasnění problému vede k tomu, že žádám firmu o vrácení finanční částky spojené s poštovními náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 16:48, před 11 lety

V případě poškození výrobku není pro kupujícího podstatné, jestli výrobek poškodil servis nebo prodejce, pokud bylo zboží zasláno k reklamaci prodejci. Závazky mezi servisem a prodejcem nejsou pro kupujícího podstatné.
V případě, že je prokazatelné, že bylo zboží odesláno v pořádku, má spotřebitel nárok na náhradu škody dle § 421 občanského zákoníku.
V případě, že nebyly odstraněny všechny reklamované vady, nebyla reklamace vyřízena řádně v dané lhůtě dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2014 16:39, před 11 lety

Co se týče poškození výrobku, tak k údajnému poškození u nás nedošlo a dle vyjádření autorizovaného servisu, tak ani u nich. Žádná fotodokumentace dokazující, že byla kamera před odesláním nepoškozená, nám zaslána nebyla.

Kamera byla byla 4x přijata na reklamaci a odeslána do autorizovaného servisu. Servis 2x neshledal uváděné závady jako oprávněné, tudíž byly reklamace zamítnuty. Ve dvou případech byly závady odstraněny viz. protokoly z autorizovaného servisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2014 20:23, před 11 lety


Michaela Hlavatá

Zaslala jsem kameru i vytisklou jak vypadala před poškozením a po poškození. Ale už jsem tuto situaci předala svému právníkovi. Takže to za mě bude řešit on. Veškerou dokumentaci co jsem zasílala firmě mám i vytisklou. A do dneška mi nebyly dodány ani dokumenty, co jsem požadovala po firmě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 12:34, před 10 lety

Stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.