Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19462Chybějící Cenovky u zboží v regálech v Odrách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Josef Škeřík

Znění stížnosti

Dobrý den. Chodívám pravidelně na nákupy v Odrách do Penny několikrát jsem upozorňoval prodavačky na chybějící cenovky u zboží je to hrozné doprošovat se prodavaček na cenu zboží, ale kdyby se jednalo u 2 produktu ale to se děje u desítek produktů zboží. Toto se děje jen v Odrách a navíc se nedá chodit v uličkách je plno prázdných i plných palet a to se děje hlavně když je největší nápor lidí po 14 hodině ale i v dopoledních hodinách.
Několikrát jsem se stavil ve Fulneku když jsem jel okolo Paráda v ulčkách žádné palety veškeré zboží označeno cenovkami. Proč to nemůže být i v Odrách.



Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Dávám návrh ale nevím jak se ten přístroj jmenuje je namontován v Tescu. když zákazník nezná cenu zboží tak si zajde k přístoji a přejede čárkovým kódem před přístrojem snímač kódu. v Odrách by se uživili i 2 -3 takové přístroje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:49, před 7 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Dozor nad touto povinností vykonává Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.