Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Chodívám pravidelně na nákupy v Odrách do Penny několikrát jsem upozorňoval prodavačky na chybějící cenovky u zboží je to hrozné doprošovat se prodavaček na cenu zboží, ale kdyby se jednalo u 2 produktu ale to se děje u desítek produktů zboží. Toto se děje jen v Odrách a navíc se nedá chodit v uličkách je plno prázdných i plných palet a to se děje hlavně když je největší nápor lidí po 14 hodině ale i v dopoledních hodinách.
Několikrát jsem se stavil ve Fulneku když jsem jel okolo Paráda v ulčkách žádné palety veškeré zboží označeno cenovkami. Proč to nemůže být i v Odrách.
Děkuji za odpověď
Dávám návrh ale nevím jak se ten přístroj jmenuje je namontován v Tescu. když zákazník nezná cenu zboží tak si zajde k přístoji a přejede čárkovým kódem před přístrojem snímač kódu. v Odrách by se uživili i 2 -3 takové přístroje.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Dozor nad touto povinností vykonává Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.