Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19463eobuv.cz - prodá-li šmejd, neuzná reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2017, před 7 lety

Danuše Šrubařová

Znění stížnosti

1.Předmět - vadné boty: zakoupila jsem zimní kozačky na 9cm podpatku, které jsou pro denní nošení nepoužitelné díky tenké a volně vložené stélce. Při chůzi se stélka shrnuje dolů do špičky a navíc odkrývá patní spoj v botě až na hřebíky. To způsobuje bolest, oděrky a trhání punčoch.
2. Reklamaci jsem se všemi náležitostmi, včetně originál. krabice a náhradních podpatků zaslala eobuvi. Za 3 týdny ji společnost vyřídila takto:
* asi 2 dny před zasláním balíku mě mailem ujistili, že reklamaci vyřeší k mé spokojenosti zasláním nového, bezvadného páru obuvi;
* v balíku, tentokrát bez originál. krabice a bez náhrad. podpatků, jsem našla reklamované šmejdy s nějakým papírem v polském jazyce, bez čitelného podpisu, bez jména, bez data odpovídajícího skutečnosti.
3. Komunikace s eobuv je mizerná. Operátorky nejsou schopny řešit problémy, jen odkazují nespokojeného zákazníka na to, že má možnost si stěžovat. S vedoucí společnosti ani se znalcem,který posuzuje vyřizování reklamace, však není možnost se spokojit. Je zjevné, že společnost žádného obuvnického znalce nemá a reklamace vyřizuje "od stolu" jejich zamítnutím.


Produkt

Dámské zimní kozačky Ann Mex, 7408 01FL-01KR, vysoké, kožené, cena 2.316,- Kč


Požadované řešení

1. Zlepšit komunikaci, změnit přístup k zákazníkovi.
2. Respektování Obchodních podmínek.
Na spokojenosti zákazníků eobuvi vůbec nezáleží a své Obchodní podmínky eobuv také nerespektuje. Taková společnost, která neuzná opravněnou reklamaci, neobtěžuje se napsat vyjádření v českém jazyce a ještě si navrch dovolí zákazníkovi sdělit, že "se rozhodla neúčastnit  v řízení o mimosoudní urovnání sporů spotřebitelů" bych já odměnila 10% navýšením daně z příjmů po dobu 1 roku, dosáhne-li počet takto postižených zákazníků pěti.
3. Spolupráce s ČOI a dTestem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:42, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 11:48, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.