Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19468Špatná hygiena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Tomáš Janošec

Znění stížnosti

Dobrý den dneska ráno 24.11.2017 jsem vyfotil ve vaší prodejně ve Vratimově paní prodavačku. Chystala pečivo do regálu na prodejně. Jednak ukládala zboží ( nebalene pečivo) do regálu holýma rukama, ale dokonce uždibovala a po pochutnavala si na něm. Hned mne přešla chuť si cokoliv koupit.
Prosím přidejte zaměstnancům k platu , aby si mohli koupit vlastní snídani. A také jim rozdělte rukavice, když manipulují z nebaleným pečivem.
S pozdravem Tomáš Janošec


Produkt

Nebalené pečivo


Požadované řešení

Rukavice na manipulaci s nebaleným pečivem.
Nechat posnídat zaměstnance, aby neuždibovali.
A hlavně dbát na hygienu.
Janošec


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:20, před 7 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.