Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako všichni přede mnou - 1 měsíc na zkoušku za slušnou cenu 156 Kč. Bohužel úplně zbytečně, jelikož tato seznamka slouží jen k tomu, aby z lidí tahala peníze. O seznámení nejde ani omylem!!!
21.10.2017 - registrace + zapl. 156,--
21.11.2017 - podání výpovědi a odstoupení od smlouvy (na email zakaznickyservis@be2.cz).
22.11.2017 odpověď od nich:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Premiové členství bylo ukončeno dne 21/11/2017.
Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
ale ......
23.11.2017 Platební upomínka - jelikož se jim nepodařilo mi ukrást peníze ... ale na částku 4.494 !!!!! + 298 manipulační poplatky - CELKEM 4.792,-- CZK za 3-měsíční VIP členství!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .... cena za kterou bych to rozhodně nechtěla ani na zkoušku.
Ukončení vymáhání / zrušení všech údajů u nich
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QQGJCD05
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dnes mi po urgenci z be 2 odpověděli ... cituji:
Za všechny vzniklé potíže se Vám velice omlouváme – Upomínkový email byl na Vaši adresu zaslán v důsledku nedopatření, ignorujte jej, prosím.
Oddělení pohledávek be2
Záležitost je tudíž uzavřena, doufám že k oboustranné spokojenosti.
Děkuji.
Hezký den
Ivana Myšková