Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Toptrans mi doručil houpací křeslo od firmy Vetešník Valdštejnská Liberec, které je rozbité, celé nakřivo a tvrdí, že ho takto dostal. To ale není pravda, prodejce ho popsal jako "nepoškozené, v původním stavu", což jsem doložil fotografiemi. Paní Brabcová (reklamace Pardubice) i pan Luťovský (reklamace Liberec) si vyžádali fotografie, popis i doklad o zaplacení. To vše jsem odeslal 12.12.2013, kdy jsem odmítl poškozené křeslo převzít. Lhůta na vyřízení reklamace byla 30 dní. 2 dny před vypršením jsem volal paní Brabcové, že vůbec nevím co se děje a ta mi řekla, že si mám sám zavolat panu Luťovskému. Ten mi slíbil odpověď poslat co nejdřív. Odpověděl 12.1.2014, přestože do zprávy napsal 4.1.2014. Tedy poslední den lhůty (podotýkám, byla to neděle). Stroze mi oznámil, že reklamaci neuznávají.
Houpací křeslo Thonet
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě i záleží na tom, kdo přepravu objednával. Pokud prodejce, lze náhradu škody vymáhat i po něm.
V případě, že si dopravu objednal kupující, má nárok na náhradu škody, kterou přepravce způsobil.
Společnost TOPTRANS EU, a.s., organizační složka nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.