Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1947Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Pavel Bartošík

Znění stížnosti

Toptrans mi doručil houpací křeslo od firmy Vetešník Valdštejnská Liberec, které je rozbité, celé nakřivo a tvrdí, že ho takto dostal. To ale není pravda, prodejce ho popsal jako "nepoškozené, v původním stavu", což jsem doložil fotografiemi. Paní Brabcová (reklamace Pardubice) i pan Luťovský (reklamace Liberec) si vyžádali fotografie, popis i doklad o zaplacení. To vše jsem odeslal 12.12.2013, kdy jsem odmítl poškozené křeslo převzít. Lhůta na vyřízení reklamace byla 30 dní. 2 dny před vypršením jsem volal paní Brabcové, že vůbec nevím co se děje a ta mi řekla, že si mám sám zavolat panu Luťovskému. Ten mi slíbil odpověď poslat co nejdřív. Odpověděl 12.1.2014, přestože do zprávy napsal 4.1.2014. Tedy poslední den lhůty (podotýkám, byla to neděle). Stroze mi oznámil, že reklamaci neuznávají.


Produkt

Houpací křeslo Thonet


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 19:14, před 11 lety

V tomto případě i záleží na tom, kdo přepravu objednával. Pokud prodejce, lze náhradu škody vymáhat i po něm.
V případě, že si dopravu objednal kupující, má nárok na náhradu škody, kterou přepravce způsobil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 12:38, před 10 lety

Společnost TOPTRANS EU, a.s., organizační složka nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.