Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19470Neustálé zpoždění spoje Klášterec nad Ohří - Chomutov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Martina Lukešová

Znění stížnosti

Denně jezdím linkou Klášterec nad Ohří náměstí - Chomutov autobusové nádraží v 5:58. Z výchozí zastávky má autobus odjíždět v 5:58,ale poslední měsíc přijíždí až po šesté hodině, včera například až v 6:08, tedy v době, kdy má už být o tři zastávky dál. Řidička jede přes město rozhodně více než 50 km/h a za městem nahání zpoždění tím, že jede jako blázen, nerespektuje semafory a nestalo se poprvé, že projela i na červenou.
Můžete mi prosím vysvětlit jak je možné, že z výchozí stanice odjíždí autobus i o 10 minut později? Poté v Chomutově lidé nestíhají přípoje na MHD nebo na vlak.


Produkt

Linka 522580 Klášterec nad Ohří náměstí - Chomutov autobusové nádraží


Požadované řešení

Proškolení a postih řidičky v takovém rozsahu, aby jezdila včas a podle předpisů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:03, před 7 lety

Podle § 42 odst. 4 vyhlášky Ministerstva dopravy a spojů č. 175/2000 Sb. o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu nemá cestující právo na náhradu škody, která mu vznikla z důvodu, že nebyl přepraven včas podle přepravní smlouvy.

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.