Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19474Výhružné stížnosti kvůli službě, kterou jsem si neobjednal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Tomáš Morávek

Znění stížnosti

Dobrý den, chodí mi výhružné emaily od jakési inkasní společnosti Auer Witte Thiel, Rechtsanwälte, Bayerstraße 27, D-80335, Mnichov, která má údajně zastupovat společnost Tyche Technologies AG, Baarerstrasse 21, CH-6300 Zug., že mám zaplatit za nějaké jejich služby. Neupřesnili, o jaké služby se má jednat a nejsem si vůbec vědom, že bych u této firmy nějaké služby či zboží objednával. Nejspíš se nějak zmocnili mých osobních údajů a teď zkouší vytáznou peníze. Má se jednat o částku 234 EUR. Jak mám postupovat? Měl bych věc nahlásit na policii ČR? Děkuji za odpověď. T.M.
Dear Mr / Mrs Tomás Morávek,

We are writing again to inform you that we represent the company Tyche Technologies AG, Baarerstrasse 21,
CH-6300 Zug.

As already stated, you registered on the Hauptforderung Website and booked a paid premium
membership. Unfortunately you have not responded to our reminder and have made no payment.

We are unable to comprehend your behaviour, as you made a definite booking and all your personal
details, your bank details and your computer's identification number were also logged.

We must therefore urge you again to transfer the receivable that is still outstanding amounting to
EUR 234,58 promptly, albeit by not later than 07.12.2017. Make sure you comply with this deadline!!

For Payment by bank transfer, here is a summary of the details you require for the transfer:

Account holder: Auer Witte Thiel
Bank: Postbank (Giro)
IBAN :DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFF
Amount: EUR 234,58
Subject: 30317001539

For Payment via CREDIT CARD click the button below:

Kreditkartenzahlung

In case the link should not work due to a setting of your computer, please open the attachment Part_2.html

Our client will not waive the legitimate claim. You still have the possibility of paying the amount due
in monthly instalments. To do so, send us an e-mail within the time limit with a concrete,
appropriate proposal for payment by instalments.

Should we again not receive any payment or proposal for payment by instalments within the time
limit, we will be forced to hand the file over to the law firm on the spot. As you know, this will lead to
unnecessary further costs and measures.

We therefore request that you make the payment within the time limit; it is particularly in your own
interest.

Insofar as the currently owed amount is transferred entirely and on time, we can confirm you that
the contract is ended and no further claims brought against you.

Auer Witte Thiel
Rechtsanwälte
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: inkasso@auerwittethiel.de
Fax: +49 (0)89/ 55 03 871

Bankovní spojení:

Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFF


Produkt

Neznámé


Požadované řešení

Zamezení obtěžování emaily a výhružek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 10:49, před 7 lety

Pokud společnost neinformovala spotřebitele o vlastnostech služby (zvláště o ceně a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitele řádně informovala).

Informovala-li společnost spotřebitele o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.