Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,4.1.2017 jsem přes internet koupila vstupenky na koncert Kabátů.12.2.2017 nám přišel email s rozepsanou cenou-vstupné 870,-obě vstupenky 1740,-rezervační poplatek 576,-manipulační poplatek 40,DPH 121,-celková cena 2477,-.Dnes jsem si vstupenky na uterní koncert vytiskla a zjistila jsem,že cena vstupenky je 390kč.Tak že by mě měli stát obě vstupenky 780,-.Rozdíl v ceně je 1697,-což se mi zdá už pořádná zlodějina.Nejdříve jsem se obrátila na O2arenu a na ticketportál,kde mi bylo zděleno,že jsem vstupenky koupila u podvodné firmy.Bohužel jsem to při koupi netušila,že je to možné.Moc děkuji za odpověd Broučilová
Prodej předražených vstupenek na koncert Kabát od firmy Viagogo číslo vstupenek 077918,077917
Velice ráda bych viděla zpět peníze,které jsme zaplatili navíc.To znamená,že za jednu vstupenku jsem dala 930,50kč včetně DPH.Za dvě 1861kč včetně DPH.Cena obou vstupenek je ve skutečnosti 780kč včetně DPH.Rozdíl v ceně kterou požaduji vrátit je 1081kč.Děkuji Broučilová
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.