Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1948Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Blanka Šteklová

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel i já se musím připojit k řadě stížností na tuto společnost ato Nebeslev s.r.o. I já jsem se nechala "nachytat" slibnou nabídkou a zakoupila v polovině září 2013 poukaz na odběr přístroje Therma Ray. Po zaplacení voucheru jsem neprodleně, dne 23.9.2013 provedla objednávku u dodavatele, tj. na Sky cosmetics (kde mi ale bylo oznámeno, že jim spol. Nebeslev vypověděla smlouvu o dodávkách), následně tedy i u náhradního dodavatele, tj. portálu "Tohle chci". V průběhu měsíců října a listopadu jsem pak na svoje dotazy ohledně dodání zboží obdržela od portálu Tohle chci informaci, že se lhůta dodání prodlužuje o další min. 2 týdny a zboží bude dodáno, pokud spol. Nebeslev uhradí portálu Tohle chci pohledávky za odběr tohoto zboží. Přes veškerou snahu se dále domluvit at již na Tohle chci či na Nebeslev se mi nepodařilo s nikým se dohodnout, nereagují ani z jedné strany na emaily, telefon. Vše mohu doložit emailovou komunikací.


Produkt

Therma-Ray - přístroj pro domácí trvalou epilaci "termální vlnou".


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé částky 2499,-Kč vč. úroků do doby jejího vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 12:33, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2014 13:21, před 11 lety

Dobrý den paní Šteklová,
byla by jste prosím tak laskavá a zaslala mi na můj mail (marketing@nebeslev.cz) žádost o vrácení peněžních prostředků za neuplatněný voucher? Děkuji Vám.


S přátelským pozdravem

Tereza Tomášková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 23:09, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 23:09, před 11 lety


Blanka Šteklová

Hodnocení: