Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel i já se musím připojit k řadě stížností na tuto společnost ato Nebeslev s.r.o. I já jsem se nechala "nachytat" slibnou nabídkou a zakoupila v polovině září 2013 poukaz na odběr přístroje Therma Ray. Po zaplacení voucheru jsem neprodleně, dne 23.9.2013 provedla objednávku u dodavatele, tj. na Sky cosmetics (kde mi ale bylo oznámeno, že jim spol. Nebeslev vypověděla smlouvu o dodávkách), následně tedy i u náhradního dodavatele, tj. portálu "Tohle chci". V průběhu měsíců října a listopadu jsem pak na svoje dotazy ohledně dodání zboží obdržela od portálu Tohle chci informaci, že se lhůta dodání prodlužuje o další min. 2 týdny a zboží bude dodáno, pokud spol. Nebeslev uhradí portálu Tohle chci pohledávky za odběr tohoto zboží. Přes veškerou snahu se dále domluvit at již na Tohle chci či na Nebeslev se mi nepodařilo s nikým se dohodnout, nereagují ani z jedné strany na emaily, telefon. Vše mohu doložit emailovou komunikací.
Therma-Ray - přístroj pro domácí trvalou epilaci "termální vlnou".
Žádám o vrácení celé částky 2499,-Kč vč. úroků do doby jejího vrácení.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení.
Dobrý den paní Šteklová,
byla by jste prosím tak laskavá a zaslala mi na můj mail (marketing@nebeslev.cz) žádost o vrácení peněžních prostředků za neuplatněný voucher? Děkuji Vám.
S přátelským pozdravem
Tereza Tomášková
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: