Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19480Nedoručení zásilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Veronika Hájková

Znění stížnosti

Dnes mi ráno přišla zpráva, že mi mezi 9-11 budou doručovat balík (nákup Lídl shop), tak čekám a ještě ani neuplynula doba doručení a něco málo po desáté mi přijde další zpráva, že je balík v parcelshopu. Mám dvě malá mimina a nemocnou tříletou dceru a nikam se nedostanu. Od toho jsem si zaplatila dopravu, aby mi to přivezli až domů. Když jsem volala řidiči, jehož číslo bylo uvedeno ve zprávě, tak o ničem nevěděl a říkal, že použili jeho pin, ale on můj balík nemá a neměl. Jak je tohle možné?!!!!!


Produkt

Balík 40194009433 z Lídl shopu, dobírka797, doručovat se měl 24.11.2017 mezi 9-11


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi balík doručili domů, když jsem doma a čekám na něj, abych dostala službu, za kterou jsem zaplatila. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 12:26, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 23:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.