Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#19486Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Jaroslava Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si u vás 4 páry ponožek s motivem koťat. Toto zboží jsem uhradila ve výši 390 kč dne 27.10.2017
Číslo mé objednávky je: var. symbo l00862859
Dnes 24.10 mi přišel pouze 1 pár.
Jelikož to měl být dárek k Mikuláši pro mé 4 vnučky , jsem zklamaná přístupem a jsem nucená zásilku s tím jedním párem vrátit.
Požaduji proto vrácení částky za 4 páry ponožek, ve výši 390,- Kč.
Balíček o velikosti běžné obálky, ve které je ten jeden pár ponožek s ofoceným ústřižkem o úhradě bude odeslán v pondělí 27.11.2017 na adresu ATELI s.r.o., Sokolovská 1127/118
323 00 Plzeň-Bolevec. Velmi bych si přála, aby má reklamace byla vyřízená, pokud možno obratem.
Na tel.lince v 15.30 hod již nikdo tel hovory nepřijímal.


Požadované řešení

reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 18:39, před 7 lety

Využije-li spotřebitelka svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 11:53, před 7 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2018 12:01, před 7 lety


Jaroslava Konečná

společnost mi odepsala,že do měsíce mi vrátí peníze za nedodané zboží.
Do dnešního dne jsem peníze neobdržela.
Rada pro ostatní. Když si u nich nic neobjednáte, budete mít o starost méně. Jaroslava Konečná,tel. 739201074

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2018 08:45, před 7 lety

Dobrý den,

abychom mohli situaci ohledně Vaší objednávky prověřit, poprosíme Vás o číslo Vaší objednávky. Obrátit se taky můžete na náš zákaznický servis.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2018 10:52, před 7 lety


Jaroslava Konečná

Dobrý den, dne 12.1.2018 mi byl doručen zbývající počet ponožek. Doručení zásilky trvalo od října 2017 do ledna 2018.
K vyjádření paní Anety J. sděluji, aby příště uvedla tel.číslo , na které se zákazník opravdu dovolá.
Když si tel.č. na Poštovné zdarma pracně zjistíte, tak vám nikdo hovor nepřijme.Snažila jsem se o to dost dlouho, bohužel marně.Na Poštovném zdarma si již nikdy nic neobjednám.
K vyřešení mého problému zcela jistě napomohl d Test. Tímto vám děkuji a považuji svoji stížnost za vyřízenou.
Zdraví Jaroslava Konečná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2018 09:21, před 7 lety

Dobrý den,

jsme rádi, že je situace již vyřešená. Zákaznická linka funguje každý všední den od 12. do 15. hodiny na telefonním čísle +420 374 445 974.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.1.2018 10:17, před 7 lety


Jaroslava Konečná

Hodnocení: