Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si u vás 4 páry ponožek s motivem koťat. Toto zboží jsem uhradila ve výši 390 kč dne 27.10.2017
Číslo mé objednávky je: var. symbo l00862859
Dnes 24.10 mi přišel pouze 1 pár.
Jelikož to měl být dárek k Mikuláši pro mé 4 vnučky , jsem zklamaná přístupem a jsem nucená zásilku s tím jedním párem vrátit.
Požaduji proto vrácení částky za 4 páry ponožek, ve výši 390,- Kč.
Balíček o velikosti běžné obálky, ve které je ten jeden pár ponožek s ofoceným ústřižkem o úhradě bude odeslán v pondělí 27.11.2017 na adresu ATELI s.r.o., Sokolovská 1127/118
323 00 Plzeň-Bolevec. Velmi bych si přála, aby má reklamace byla vyřízená, pokud možno obratem.
Na tel.lince v 15.30 hod již nikdo tel hovory nepřijímal.
reklamace
|
Tweet |
Využije-li spotřebitelka svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
společnost mi odepsala,že do měsíce mi vrátí peníze za nedodané zboží.
Do dnešního dne jsem peníze neobdržela.
Rada pro ostatní. Když si u nich nic neobjednáte, budete mít o starost méně. Jaroslava Konečná,tel. 739201074
Dobrý den,
abychom mohli situaci ohledně Vaší objednávky prověřit, poprosíme Vás o číslo Vaší objednávky. Obrátit se taky můžete na náš zákaznický servis.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, dne 12.1.2018 mi byl doručen zbývající počet ponožek. Doručení zásilky trvalo od října 2017 do ledna 2018.
K vyjádření paní Anety J. sděluji, aby příště uvedla tel.číslo , na které se zákazník opravdu dovolá.
Když si tel.č. na Poštovné zdarma pracně zjistíte, tak vám nikdo hovor nepřijme.Snažila jsem se o to dost dlouho, bohužel marně.Na Poštovném zdarma si již nikdy nic neobjednám.
K vyřešení mého problému zcela jistě napomohl d Test. Tímto vám děkuji a považuji svoji stížnost za vyřízenou.
Zdraví Jaroslava Konečná
Dobrý den,
jsme rádi, že je situace již vyřešená. Zákaznická linka funguje každý všední den od 12. do 15. hodiny na telefonním čísle +420 374 445 974.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: