Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes večer se nám ve schránce objevila naše pošta,konkrétně šlo o kupony tesco a ooznámení o uložení zásilky na poště.K poště byl přisponkovaný dopis v toto znění:
"Omlouvám se.Otevřela jsem nedopatřením vaše TESCO,protože jsem si myslela,že je to moje TESCO.Vaše pošta chodí do naší schránky.Už po kolikáté.Pošta na moje upozornění nereaguje.Vedoucí pošty pí.Sýkorová tel 731732376.
Ještě jednou se omlouvám.J. Zrzavá"
Celé měsíce se divíme jak to že nám chodí pošta i v sobotu a v něděli a tady je vysvětlení.Nestalo se jednou že balíček byl hozen na schodech před domem kde ho mohl kdokoliv vzítTo jsem na poště řesil a bylo mě řečeno,že doručovatelé jsou odděleně od nich,tak kde se koho dovolám?.To už si z těch lidí děláte opravdu srandu?Ještě že je ta paní tak slušná a celou tu dobu to k nám nosí.Jak si může někdo splést jméno Kříž se jménem Zrzavá,a co adresa,tu vaši lidi neumějí přečíst?
Za nápravu předem děkuji
Jako reakci bych si představoval,že se něco podobného už NIKDY nestane.Děkuji.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman