Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,při vyůčtování mobilního telefonu jsme zjistili, že z čísla naší 8mi leté dcery bylo staženo 792,- kč na telefonní číslo 90340099, které patří Vaší společnosti. Naše osmiletá dcera si Vaše služby neobjednala, patrně z neznalosti Vaši první SMS odklikla a veškeré další SMS mazala aniž by nám něco řekla, a proto prosím o vymazání čísla 792303162 z databáze a vrácení platby na účet.
Děkuji Smiešková
90340099
žádám o vymazání daného telefonního čísla z databáze a vrácení zaplacené částky na účet
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Ahoj Iveta Smiešková,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
Dobrý den,
jedná se mi o to, že na číslo mojí 8mi leté dcery chodily jakési placené SMS, které nás stály 792,- kč. Zjistili jsme to až z vyúčtování a následného výslechu dcery. A já požaduji od provozovatele této služby vymazání telefonního čísla 792303162 z databáze a vrácení částky za neoprávněně účtované služby. Smiešková
Doporučujeme v tomto případě obracet se s reklamací na poskytovatele služby obsahu a v případě sporu na soud. Sám ČTÚ není podle zákona č. 127/2005 Sb. oprávněn tyto stížnosti spotřebitelů řešit, protože se jedná o službu nabízející obsah a nikoliv o šíření, tedy o službu elektronických komunikací. Kromě toho by mohl spotřebitel dát podnět k zahájení správního řízení na Českou obchodní inspekci, popř. podnět na Policii ČR pro podezření z páchání trestné činnosti.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000
Vážená paní Smiešková,
děkujeme Vám za Váš email.
Prevereli jsme Vaše telefonní číslo 420792303162 a kontaktovali jsme se s poskytovatelem služby.
Poskytovatel služby by Vám rád finanční prostředky za využitou službu vrátil, protože se pravděpodobně jedná o nezletilou osobu.
Poprosíme Vás kontaktovat na e-mailovou adresu consumerservice@dimoco.eu, a uvedení, že jste nás už kontaktovali na portálu dtest s předmětem podvodné premium sms.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
Dobrý den,
kontaktovala jsem společnost prostřednictvím emailu, a uvedla že v dalším vyúčtování byly tyto služby rovněž zpoplatněny, a zažádala jsem o vrácení celé částky, která činní 1188,- kč. Nyní je služba u operátora zablokována a nemělo by již docházet k dalším platbám.
Smiešková
Vážená paní Smiešková,
Děkujeme za kontakt s námi, rádi vám pomůžeme.
Pošlete nám prosím všechny příslušné kreditní údaje e-mailem, jak je popsáno v naší odpovědi.
Děkuji.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Odeslala jsem údaje bankovní spojení na adresu společnosti.
Smiešková
Vážená paní Smiešková,
Jak již bylo oznámeno e-mailem, předání poskytovatele služeb již pro vás bylo provedeno.
Doufám, že vám můžeme pomoci s vaším případem a máte k dispozici další otázky.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Penize nám byly vráceny, stížnost vyřešena k naší spokojenosti.
Děkuji společnosti dtest za provozování tohoto webu.