Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#1949Upozornění na přijímání úplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Petr Navrátil

Znění stížnosti

Dobrý den.Chtěl bych upozornit na pracovníka na vaší pobočce Kaufland Ostrava - Mariánské hory.Jedná se o pracovnici zástupkyni vedoucí p.Babiakové paní Mirku,která přijímá dárky - úplatky,poukázky na benzín od obchodních zástupců za vystavování zboží mimo regály na tak zvaných čelech.Tato pracovnice je na této prodejně dlouho a její pozice umožňuje tyto praktiky.Tato pracovnice si na lidi,kteří ji při tom přistihli zasedla a vyhledávala situace,kdy je začala až téměř šikanovat.Prosím o nápravu této situace.Zároveň vás prosím o zaslání informace,jak jste vyřešili tento problém na email.


Požadované řešení

Nejlépe přeřadit na jinou pobočku,kde nikoho nezná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 11:30, před 11 lety

Rozvržení výrobků a upřednostňování některých na viditelnějších místech je otázkou interní organizace prodejce, včetně možných sankcí pro zaměstnance, kteří stanovené vnitřní předpisy porušují.Pokud jsou porušovány právní předpisy týkající se zákazu diskriminace a dalších pracovních podmínek, doporučujeme obrátit se na Státní úřad inspekce práce.
Vzhledem k tomu, že se případ netýká spotřebitelského práva, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.