Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19490Webova aplikace na nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 7 lety

Lucie Horackova

Znění stížnosti

DObry den, zajimalo by me k cemu slouzi webova aplikace na sledovani baliku kdyz jsem rano prosvihla postu doma a sleduju balik cely den a v aplikaci se v 16h objevi ze balik je ulozen na poste tak na ni jdu predemnou 50 lidi tak cekam a pani mi pak rekne prijde si po sesty ? a ani se nejde podivat zda tam balik je nebo neni? je to klamani zakaznika. Cas jsem mohla vyuzit mnohem lepe nez cekanim na poste zbytecne. Uvitam presneji informace v aplikaci. Navic jsem po operaci a tak cesta na postu pro me byla pomerne narocna.


Produkt

webova aplikace sledovani zasilky


Požadované řešení

Pozaduji presnejsi informace v aplikaci pro sledovani zasilky.. kdyz mi aplikace napise ze zasilka je ulozena na poste predpokladam ze tam opravdu je a ne ze tam pujdu cekat hodinu zbytecne a neochotna postacka se nejde ani podivat. Rekla mi abych prisla po 18h protozev balik byl dorucovan dnes a jeste na poste neni. Tak proc v aplikaci naskocilo ze tam uz je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 13:20, před 7 lety

Pokud služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.