Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19495Omezení kusů prodeje zboží, které není v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2017, před 7 lety

Roman Bryxí

Znění stížnosti

Dne 25.11.2017 jsem zajel na nákup do Penny Poděbrady,Zde jsem mimo jiné nakoupil 3 kusy bas po 20 ks.nealko piva Nymburk Staročech.Pivo nebylo v akci ale normálně v prodeji.
U produktu byla jen cedulka s cenou a žádná cedulka o omezení prodeje na ks./osoba a den.U pokladny mi bylo zděleno,že prodej je omezen pouze na 2ks./osoba a den a že musím jednu basu vrátit zpět.
Takto je to u tohoto marketu běžně praktikováno,ale řeší se to tak že se zboží rozmarkuje na dva nákupy tak bych to ještě bral,i když to asi podle zákona není správné.Ale abych musel zboží vracet zpět do regálu to už je moc.Zajímalo by mě přesně jestli na to má obchodník právo (když to není uvedeno u zboží),nebo ne.Podle mého názoru na to právo nemá.
Děkuji za odpověď.


Produkt

Jedná se o nealko pivo Staročech Nymburk


Požadované řešení

Myslím že zboží které není v akci by nemělo mít vůbec žádné omezení prodeje na osobu/ks./den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 07:44, před 7 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.