Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19496Nekompletní doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2017, před 7 lety

Petr Křivánek

Znění stížnosti

Můžete mi prosím vysvětlit, jak je možné, že mi pošlete SMS kde píšete, že zásilka bude doručena 22.11. a 23.11. bez jakéhokoli upozornění mi volá řidič, že je u mě za 15min??? Jediný štěstí bylo, že jsem byl již na odchodu z práce, a také že domu to mám 2min.
To nejlepší přišlo až když řidič vyložil pouze 1 paletu!!! Dle sledování zásilky, byla objednávka rozdělena na 2 palety-pod jedním číslem!!!
Když jsem se ptal, jak je možné, že odešlete polovinu zásilky, tak mi bylo řečeeno, že nejspíš se to nevešlo do kamionu - skvělé (y). Řidič mě uklidňoval, že zbylou část zásilky doručí následující den.
Druhý den jsem raději volal na zákaznický servis a ujišťoval se, že mi to opravdu doručíte. Paní na lince slíbila, že vše prověří na skladě a zavolá. Po hodině a půl mi volá, že zásilku již nestačili naložit!!!
Po opakovaném volání nám jiná paní na lince dokonce řekla, že vše bylo již doručeno!!!
Závěr je takový, že nám přišli 2/3 sedací soupravy, a osud zbytku nábytku a sedačky je ve hvězdách.


Produkt

6135000376115


Požadované řešení

Doručení 2. poloviny zásilky v pondělí 27.11. Písemnou omluvu a vrácení peněz za přepravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 07:40, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.