Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
DOBRY VECER,VCERA JSEM PREBRALA OD KURYRA BALICEK V HODNOTE 709 KC.DOMA JSEM ZBOZI VYBALILA A MISTO KALHOT BYL V BALICKU CERNY ROLAK V HODNOTE 159.KC I S FAKTUROU,URCENY PRO JINOU ZAKAZNICI.MOJE OBJEDNAVKA C.630056865 BYLA OD ORSAY,C.BALIKU ORD 00 125891001.ZBOZI KTERE MI BYLO DORUCENO JE TAKY OD ORSAY,URCENE IVANE HAPOVE Z TREMOSNIC,C.OBJ.630056282.OBSAH JE TEDY URCEN CIZI OSOBE.NA BALICKU JE NALEPENA MOJE ADRESA,AVSAK,ADRESA IVANY HAPOVE,JIZ BYL BALICEK URCEN JE PRELEPENA LOGEM PPL.PO VYBALENI BALICKU JSEM HNED ZAREAGOVALA A VOLALA DO SPOLECNOSTI PPL,PANI BYLA VELICE MILA A OCHOTNA,SLIBILA,ZE MI ZAVOLA HNED ZPET,AZ NECO ZJISTI,ALE UZ SE TAK BOHUZEL NESTALO.PROSIM O PROSETRENI TETO ZALEZITOSTI,RADA BYCH SVE ZBOZI DOSTALA CO NEJDRIVE A CIZI ZBOZI VRATILA.DEKUJI ZA KLADNE VYRIZENI.HROMADOVA RADMILA.
PRILEHAVE KALHOTY S OZDOBNYMI ZIPY VEL. 36 C.PR.31913266000036
POKUD SE BALICEK SE ZBOZIM NENAJDE,PROSIM VRATIT PENIZE.
|
Tweet |
Zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), a tudíž, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci přepravy zásilky u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím, nikoliv však s přepravcem.
Spotřebitel by mohl řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.