Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Jako ne jediný jsem byl zvědaví, co to je jak to funguje ale jak jsem zjistil tak že když jsem si chtěl vyzkoušet tyto stránky tak jsem si chtěl pořídit VIP na 6 měsíců za nějakých 600kč a když jsem vyplňoval udaje tak tam nikde nebyla určitá částka která bude stržena nedával jsem na to pozor protože mam 3Dsecurity to mi pošle informaci v sms kolik a pak to potvrdím ale u teto stránky to tak nebylo po vyplnění ihned naskočilo ztržení 1554 kč a to už mě naštvalo tak jsem hned kontaktoval support a ty mi poslaly informaci jen že dělají od PO-PÁ a že vyřízení mého požadavku muže trvat i pár dní a to se mi nelíbí.
Když jsem volal do banky aby mi zrušily platbu tak tam mi řekly že to už nejde nebo mam počkat do pondělí!
A tak mam strach pokud jsem podal vše co šlo o ukončení tak pokud to společnost nepříjme tak budu muset platit stále nebo se mam potom obrátit na soud?? děkuji za odpověď
S pozdravem Karel.
dateyard AG se sídlem na adrese Rothusstrasse 23, 6331 Hünenberg, Switzerland. Fima dateyard AG je uvedena pod registračním číslem CHE-153.373.121 v obchodním rejstříku Kanton Zug a je vedena Finančním registrem pod číslem CHE-153.373.121 MWST pro DPH. Verwaltungsrat der AG akciové společnosti je . Pro kontakt je k dispozici naše faxové číslo +41 (0) 41 508 70 64
Chtěl bych aby mě ukončily VIP členství a ukončily registraci.
a když to pujde tak to co jsem zaplatil tak aby vrátily s možností menšího poplatku za vyřízení.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.