Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Objednal jsem si na 1 měsíc na zkoušku. Ale neměl jsem tušení že se to automaticky prodlouží a dnes jsem zjistil z emailu, že mě byla poslána platební upomínka ve výši 2545 kč.( den kdy začlo 3 měsíční VIP 25.10.2017 ) Dnes 25.11. 2017 jsem poslal na zakaznický servis email od odstoupení smlouvy a i podepsanou přílohu. Prosím o radu jak postupovat dále, aby nedošlo k dalšímu vymáhání penez.
Děkuji Komárek
3 Měsíční VIP členství
ukončení VIP členství a zrušení všech výdajů
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: G6UMFF53
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Napsal jsem email 27.10.2017 že bych chtěl odstoupit od smlouvy a zrušit členství na tento email mi přišla 2.11.2017 tato odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Doufáme, že se Vám na našich stránkách líbilo. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 25/01/2018. V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, rádi bychom Vám chtěli připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Poté mi přišla platební upomínka 21.11.2017 že mam zaplatit 2545 kč. Dne 27.11.2017 jsem to uhradil, když jsem to uhradil tak jsem na Be2.cz dal zrušit členství a smazal jsem učet přišla mi tato zpráva: Rádi bychom Vám potvrdili, že Váš profil již byl odstraněn. Upozorňujeme, že ještě můžete obdržet emailové oznámení v průběhu následujících 48 hodin od vymazání.
Takže doufám že všechny závazky mam zaplacené a že mam rušené členství a definitivně vymazaný účet. A dále doufam že po 25.1.2018 nedojde k automatickému proudloužení členství a tudíž další náklady na zaplacení. Nerad bych dostal další upomínku že mám uhradit další částku.Emailem jsem radši znova poslal odstoupení od smlouvy a zrušení členství.
Děkuji
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.