Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 8.11.2017 jsem si aktivovala VIP členství na jeden měsíc na seznamce Academic Singles..
Nyní jsem chtěla, před uplynutím jednoho měsíce , účet zrušit.Bohužel zrušení není jednoduché jako aktivace.. Po tom, co jsem téměř nebyla schopna na stránkách najít informaci, jak toto členství zrušit, jsem odeslala výpověď na emailovou adresu zákaznického centra a zároveň odesílám i písemnou výpověď .
Po přečtení mnoha recenzí se obávám , zda bude VIP členství zrušeno a zda mi k datu 9.12.2017 nebude stržena platba na následující měsíce.
Academic singles - VIP členství
Zrušení VIP ČLENSTVÍ
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 2CFCKE92
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den ,
od společnosti jsem na můj email s přílohou na ukončení členství , obdržela tuto odpověď :
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 08/12/2017.
Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Pokud se nestane , že mi "nedopatřením " bude stržen následně poplatek ,mohu dát k celé záležitosti palec nahoru . Po zaplacení členství na měsíc na zkoušku mi byl od společnosti doručen email , kde je výslovně psáno , že se členství automaticky prodlouží , pokud nebude včas zaslána výpověď, kde je i uvedena částka , která bude stržena , což jsem učinila a členství bylo dle výše uvedeného emailu ukončeno . Tedy pokud tomu tak bude , nemohu společnosti nic vytknout . O automatickém prodloužení informovaly a o možnosti ukončení členství taky .
Snad jen jeden dotaz ke společnosti . Pokud zapomenu smazat profil , co se stane ? A dále , pokud je členství ukončené , co se stane s mými osobními údaji ?
Děkuji . Novotná
ID: 2CFCKE92
Dobrý den.
V případě jakýchkoliv dodatečných dotazů prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum Academic singles,
děkujeme Vám a přejeme Vám příjemný den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vše v pořádku . Členství ukončeno po měsíci členství na zkoušku . Žádné další poplatky strženy nebyly .