Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19504Zrušení VIP účtu Academic singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2017, před 7 lety

Eva Novotná

Znění stížnosti

Dne 8.11.2017 jsem si aktivovala VIP členství na jeden měsíc na seznamce Academic Singles..

Nyní jsem chtěla, před uplynutím jednoho měsíce , účet zrušit.Bohužel zrušení není jednoduché jako aktivace.. Po tom, co jsem téměř nebyla schopna na stránkách najít informaci, jak toto členství zrušit, jsem odeslala výpověď na emailovou adresu zákaznického centra a zároveň odesílám i písemnou výpověď .
Po přečtení mnoha recenzí se obávám , zda bude VIP členství zrušeno a zda mi k datu 9.12.2017 nebude stržena platba na následující měsíce.


Produkt

Academic singles - VIP členství


Požadované řešení

Zrušení VIP ČLENSTVÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 06:27, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2017 09:50, před 7 lety

ID: 2CFCKE92


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2017 17:32, před 7 lety


Eva Novotná

Dobrý den ,

od společnosti jsem na můj email s přílohou na ukončení členství , obdržela tuto odpověď :

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 08/12/2017.

Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Pokud se nestane , že mi "nedopatřením " bude stržen následně poplatek ,mohu dát k celé záležitosti palec nahoru . Po zaplacení členství na měsíc na zkoušku mi byl od společnosti doručen email , kde je výslovně psáno , že se členství automaticky prodlouží , pokud nebude včas zaslána výpověď, kde je i uvedena částka , která bude stržena , což jsem učinila a členství bylo dle výše uvedeného emailu ukončeno . Tedy pokud tomu tak bude , nemohu společnosti nic vytknout . O automatickém prodloužení informovaly a o možnosti ukončení členství taky .
Snad jen jeden dotaz ke společnosti . Pokud zapomenu smazat profil , co se stane ? A dále , pokud je členství ukončené , co se stane s mými osobními údaji ?
Děkuji . Novotná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2017 10:31, před 7 lety

ID: 2CFCKE92


Dobrý den.

V případě jakýchkoliv dodatečných dotazů prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum Academic singles,

děkujeme Vám a přejeme Vám příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 21:04, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2018 20:46, před 7 lety


Eva Novotná

Hodnocení:

Komentář: Vše v pořádku . Členství ukončeno po měsíci členství na zkoušku . Žádné další poplatky strženy nebyly .