Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19505Nedodržení postovnich podminek při poslani baliku do vlastnich rukou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2017, před 7 lety

Emanuela Klimkova

Znění stížnosti

Dne 21.11.2017 jsem posilala balik c.DR0245037505X na poste 69701 Kyjov s potravinami synovy do Prahy do Malesic na Karanskou 511/38 do vlastnich rukou s tim, ze mu ho dodaji 22.11.2017 mezi 14-19 hod. Tyz den mel byt predan v Kyjove do prepravy a synovi byla poslana o tom Sms. Teprve 25.11.se tento balik objevil na Depo Praha 701, PSC 10003 k priprave zasilky k doruceni. Dnes uz je 26.11. a posta bude pracovat az 27.11., coz je nejblzsi dodani synovi do vlastnich rukou. Jelikoz v tomto baliku jsou potraviny, tak mam obavy, ze se asi pokazi. Jelikoz adresat nebyl vyzvan na druhy den k prevzeti, tak byly nedodrzeny postovni podminky. Proto by me zajimalo, jak mam dale postupovat. Dekuji.


Požadované řešení

Vraceni penez za poslany balik a pripadna nahrada za zkazene potraviny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 06:23, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitelka s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.