Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dostal jsem email, že mám zaplatiti za služby seznamky, kterou nevyužívám, pouze mě neustále obtěžují emaily s nabídkou partnerů - bez přístupu k nim, resp. za poplatek. Profil jsem již dávno zrušil ale teď mi chodí výhružné emaily abych platil dál....ale žádné zboží jsem si neobjednal. Jak mám dále postupovat? Měl bych věc nahlásit např. na policii? Viz email:
Agent 2 (Customer Retention Team)
Nov 25, 16:06 GMT
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš email. Vážíme si toho, že nás kontaktujete.
V tuto chvíli je Vaše členství na naší seznamce suspendováno z důvodu Vaší dřívější neoprávněné reklamace transakce a vrácení poplatku za členství. Z tohoto důvodu byl Váš profil take smazán.
Rádi bychom Vás požádali, abyste vrátilI částku, která byla zpětně nabitá navýšenou o administrativní poplatek. V jiném případě budou přijata další opatření včetně eskalace Vašeho případu inkasní agentuře.
Výše částky je 182.21 $ plus spravní poplatek 25 EUR.
Prosím postupujte dle pokynů a zašlete nám neoprávněně vrácenou platbu za členství navýšené o správní poplatek na následující účet:
EUR
- Název účtu: Tyche Technologies AG
- Jméno banky:: HSBC PLC
- Adresa banky: 8 Canada Square, London, E14 5HQ
- BIC/SWIFT: MIDLGB22
- IBAN: GB38MIDL40051574712675
Informace pro příjemce: CHARGEBACK + 68744677
Po provedení transakce nám prosím zašlete kopii dokladu o zaplacení.
Děkujeme za spolupráci
S pozdravem
Yugin
Customer Retention Team
sex-seznamka.co
Jak mám postupovat? Zda hradit něco, co jsem si neobjednal a službu nevyužívám? Mám věc ingnorovat ? Jaké hrozí reálné riziko? Mám věc někam nahlásit ? (Policie ČR, Česká obchodní inspekce? Děkuji
|
Tweet |
Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Tyche Technologies AG je možné "zaplacený" smluvní vztah ukončit. "Zaplacený smluvní vztah musí být vždy ukončen nejpozději 14 kalendářních dní před příslušnou dobou, ve které kontrakt vyprší nebo, pokud byla stanovena jiná doba během nákupu, ve stanovené lhůtě. Ukončení placených smluvních služeb je účinné pouze v případě, že proběhne prostřednictvím explicitního, písemného prohlášení." Pokud smlouva není ukončena v této lhůtě, automaticky se prodlužuje o dobu uvedenou při nákupu. Automaticky prodlouženou smlouvu je zase možné ukončit výše uvedeným způsobem. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem ve Velké Británii, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.