Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v červenci letošního roku mně telefonicky kontaktovala operátorka firmy Helvetia s nabídkou, že mi společnosti pošle zdarma na vyzkoušení nějaké vitamíny. Paní byla neodbytná, tak jsem řekla ano, ale jen na zkoušku. Neboť v místě bydliště již nebydlím a přestěhovala jsem se, nemám přehled o tom, zda mi ještě nějaké balíčky od této firmy přišly. Poté jsem onemocněla a léčila se 2 měsíce, měla jsem jiné starosti. Zaslala jsem tedy písemně na adresu společnosti odstoupení od smlouvy s tím, že z důvodu mé nemoci si nepřeji další zasílání jakýchkoliv produktů, které ze zdravotních důvodů nemohu užívat. Na můj dopis společnost nijak nereagovala. Každopádně jsem obdržela minulý týden 2. upomínku s částkou 407,- Kč, kterou mám zaplatit. Jsem v invalidním důchodu a tato částka je pro mě velkým výdajem. Za co mám platit, když jsem žádné zboží nedostala, nebo o tom nevím, neboť v daném místě nebydlím, dopis mi předal syn. Nic jsem nepodepisovala. Požaduji písemné potvrzení mého dopisu, že jsem od smlouvy odstoupila a vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti. požaduji také písemné potvrzení o tom, že mi nebude již zasíláno žádné další zboží v budoucnu.
Jindrová
Zákaznické číslo 7865634
Písemné potvrzení o tom, že jsem odstoupila od smlouvy, kterou jsem nikdy nepodepsala, a že mě společnost vyřadila ze své databáze. Poté jsem schopna uhradit jim dluh ve výši 407,- Kč. Nicméně pod písemnou zárukou toho, že mi společnost nebude zasílat v budoucnosti žádné ze svých produktů.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Dobrý den,
dovolte, abychom upřesnili celou komunikaci. Objednávka doplňku stravy proběhla telefonicky. První zásilku - Uvítací balíček, jste si v pořádku vyzvedla (byla Vám dodána Českou poštou) a uhradila. Protože jste se nám neozvala a zasílání nezrušila, expedovali jsme Vám druhou zásilku a i tu jste uhradila (uhrazena byla levnější-nabídková složenka na dvojnásobný odběr daného doplňku stravy). Následující v pořadí třetí a čtvrtá zásilka nebyla doposud uhrazena ani vrácena a poslední pátou zásilku jste vrátila zpět.
Je potřeba zde však upozornit na skutečnost, že jste nám dne 17.8.2017 volala na zákaznický servis, kde jste ukončila odběr doplňku stravy a slíbila jste, že zásilky 004 a 005 vrátíte zpět. Operátorka Vám ještě prodlužovala datum splatnosti do 20.9.2017. Zpět se nám vrátila ale pouze zásilka 005.
Níže zasíláme přehled neuhrazených a nevrácených zásilek:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+----------------------------------------------
7865634003 | 25.06.2017 | 20.09.2017 | 119,00 | pravidelná AlfaVit
7865634004 | 16.07.2017 | 20.09.2017 | 198,00 | pravidelná AlfaVit
Požádáme spotřebitelku, aby zkontrolovala zda tyto zásilky má doma, nebo zda je neobdržela. Podle toho budeme postupovat dále.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
děkuji Vám za vyjádření. Bohužel nejsem schopná dohledat, jestli mi zásilky došly, neboť na dané adrese již nebydlím a syn mohl dané zásilky vyhodit. O mnou zaslané písemné výpovědi se vůbec nezmiňujete, obdrželi jste jí? Mám tedy odběr ukončený a zrušený?
Prosím tedy o přesné zaslání částky, kterou Vám za zásilky dlužím (dle poslední upomínky 407,- Kč), tu Vám zaplatím a žádám tudíž písemně o odstoupení od smlouvy a vymazání mých údajů z rejstříku.
S pozdravem
Jindrová
Dobrý den,
písemnou výpověď jsme bohužel neobdrželi. Evidujeme pouze již zmíněný hovor na zákaznickou linku.
Částku k úhradě Vám tedy ponížíme o poplatky za upomínky a bude stačit uhradit čistě za dvě zásilky.
Níže zasíláme tedy podklady k platbě:
Aby se platba správně přiřadila, stačí, když použijete následující údaje:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 7865634006
Částka: 317,00 Kč
Napište nám prosím na jakou poštovní adresu můžeme poslat písemné potvrzení o ukončení odběru a výmazu z databáze pro marketingové účely.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
děkuji za odpověď, ale již jsem Vám dnes uhradila složenkou 407,- Kč s variabilním číslem 7865634008, které bylo uvedeno na poslední složence. Prosím o informaci, zda jste platbu v pořádku obdrželi.
Písemné potvrzení o ukončení a výmazu prosím na adresu:
Petra Jindrová
Nová Pasířská 27
466 01 Jablonec nad Nisou
S pozdravem
Jindrová
Dobrý den,
dne 29.11.2017 nám dorazila platba 407 Kč. Na danou adresu zasíláme dnes písemné potvrzení o vymazání údajů z databáze pro marketingové účely a zároveň potvrzujeme, že neevidujeme žádnou pohledávku.
Pokud je takto spotřebitelka spokojena, požádáme o uzavření případu zde na dTestu.
Děkujeme
Hezký den
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
ráda bych ještě potvrdila zde, že jsem Vaše písemné potvrzení obdržela poštou. Poté souhlasím s Vámi navrženým.
S pozdravem
Jindrová
Přeřazujeme tedy zpět na spotřebitelku a čekáme na její laskavé vyjádření.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
obdržela jsem písemné potvrzení a souhlasím s uzavřením případu.
S pozdravem Jindrová
Dobrý den,
je potřeba případ ukončit na dTestu, kde máte u sebe tuto možnost včetně ohodnocení Vaší spokojenosti s dořešením situace.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení: