Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#1952Neuznaná třetí a následná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 7 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Ilona Ptáčková

Znění stížnosti

24.června 2013 jsme v provozovně ELEKCRO WORLD Praha Černý Most zakoupili přes internetovou objednávku mobilní telefon HUAVEI G300.
Po necelých třech měsících užívání telefon přestal fungovat.
Objevil se panáček Androidu s výstražným trojúhelníkem, nabíhala data a logo Androidu a telefon na nic nereagoval. Nešel ani vypnout a tento stav trval až do úplného vybití baterie.
Po reklamaci, která byla vyřízena zprvu vždy těsně před uplynutím 30 denní lhůty ( sms o vyřízení byla vždy řádně zaslána), byla v telefonu vyměněna jedna součástka. Jaká, jsme se z protokolu o opravě nedozvěděli. Toto se opakovalo dvakrát,ale vada se po opravách objevovala stále.
Při vyřízení třetí reklamace, dne 15.12. 2013, bylo však servisem konstatováno neprojevení závady. Odvolával se na vadnou SIM nebo SD kartu a na stahování aplikací do telefonu třetí stranou.
Telefon jsme doma tedy zprovoznili a po sedmi minutách provozu se opět dostal do stavu, kdy se na obrazovce objevil panáček Androidu, došlo k projíždění a nabíhání dat a následnému zobrazení loga Android. Dále nešlo s telefonem nic dělat.
Při posledních sedmi minutách provozu, byly do telefonu staženy dvě aplikace z nabídky - Obchod play. Upozorňuji, že bez vložení SIM karty a bez vložení SD karty do telefonu.
Nelze se tedy servisem odvolávat na vadnou SIM nebo SD kartu, ani na instalování aplikací do telefonu třetí osobou. Stažení aplikací z nabídky Obchod play považuji za normální práci s telefonem, kterou přístroj tohoto typu umožňuje. Tento typ telefonu jsme v červnu zakoupili našim synům v počtu 2 ks, byly uvedeny do provozu stejně a druhý telefon funguje bez obtíží.
Pouhé resetování telefonu a uvedení do továrního nastavení problém tohoto přístroje neřeší, neb má pravděpodobně vadnou celou paměťovou desku. Považuji tento kus za vadný, vyskytuje se na něm stále stejná závada, ale prodejce toto odmítá uznat.
Syn nemůže půl roku používat svůj nový telefon, požaduje zakoupení nového, což mu odmítáme do vyřešení reklamace.

27. 12. 2013 jsme telefon dali již po čtvrté na reklamaci s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy v souladu se zněním § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.
10. 1. 2014 byl požadavek zamítnut s opětovným vyjádřením servisu, že závada se neprojevila. Opět byl přístroj resetován do továrního nastavení s konstatováním, že splňuje parametry zařízení daného modelu.
Po vyzvednutí reklamace, dne 19.1. 2014 a hodině provozu telefonu, se závada opět projevila v plné míře, telefon je nefunkční, nelze z něj telefonovat, posílat sms, nic. Po resetování se znovu objevuje panáček Androidu s výstražným trojúhelníkem, nabíhají data a logo Androidu, a toto trvá až do úplné vybití baterie.
S vyjádření společnosti Electro World, že výrobek je ve shodě s kupní smlouvou nelze vůbec souhlasit. Nezbývá nám asi nic jiného, než se obrátit na soudní řešení sporu.
Dnes, 20. 1. 2014, jsme se rozhodli dát telefon naposledy do reklamace. Vedoucí na prodejně nám odmítl podepsat na reklamačním protokolu, že jako třetí osoba jasně vidí závadu a nefunkčnost telefonu. Prý je jenom prostředníkem mezi námi a servisem, to je snad trochu omyl. Máme kupní smlouvu se společností, kterou vedoucí zastupuje a ne se servisem, který provádí záruční opravy.
Reklamace byla podstoupena stejnému servisu, budeme další měsíc čekat na pravděpodobně stejné vyjádření, neb Electro World nechává problém vyhnít.


Produkt

mobilní telefon HUAWEI G300


Požadované řešení

Na telefonu se již po páté za sebou objevuje stejná závada. Požadujeme prosím vrácení peněz tak, jak na to dle občanského zákoníku máme právo. Objevující se stejná závada třikrát po sobě,a to v době do šesti měsíců od zakoupení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 10:59, před 11 lety

Za vady na výrobku odpovídá kupujícímu pouze prodejce nikoli servis. V případě, že se vada v servisu neprojeví, není servis oprávněn uvést telefon do továrního nastavení, k tomu by byl oprávněn pouze v případě uznání reklamace. V případě, že se na výrobku vyskytne po 3 stejná závada, má kupující dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy.
V případě, že prodejce trvá na tom, že se vada neprojevila, má kupující možnost kontaktovat soudního znalce, který by mu případně k existenci vady zpracoval i zanalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:51, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:29, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:29, před 9 lety


Ilona Ptáčková

Hodnocení:

Komentář: Pátá reklamace na intervenci dTestu byla uznána, odstoupení od kupní smlouvy umožněno a peníze již dorazily na náš účet. Měli jsme smůlu na jeden vadný kus telefonu, ne na nekvalitní značku daného produktu, jelikož druhý totožný kus funguje stále bez obtíží, aniž by ho syn nějak šetřil, co se týká stahování aplikací, her a doplňků. Nový aparát již ale ve společnosti Electro World nezakoupíme, jelikož jednání bez intervence poradny dTestu bylo tristní a nebudeme riskovat další takovou zkušenost.