Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#19521Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2017, před 7 lety

Lucie Maňasová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou. Dne 28.10.2017 jsem si prostřednictvím e-shopu www.skvelesaty.cz objednala dvoje koktejlové šaty v celkové hodnotě 1.462,- Kč. Jedny jsem 2.11.2017 vracela s žádostí o výměnu za nové a druhé jsem 9.11.2017 vracela s žádostí o vrácení peněz na účet. Do dnešního dne mi nepřišly ani šaty ani peníze za druhé.
Na e-maily nereagují a telefon uvedený na stránkách je nedostupný. Na facebooku společnosti jsem se nyní dočetla, že 1.11.2017 byl jejich obchod uzavřen??!!!


Produkt

Šaty Numoco černé (velikost L); šaty Numoco vínové (velikost XL)


Požadované řešení

Vrácení peněz za oboje šaty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 11:22, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 14:56, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Proto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.