Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou. Dne 28.10.2017 jsem si prostřednictvím e-shopu www.skvelesaty.cz objednala dvoje koktejlové šaty v celkové hodnotě 1.462,- Kč. Jedny jsem 2.11.2017 vracela s žádostí o výměnu za nové a druhé jsem 9.11.2017 vracela s žádostí o vrácení peněz na účet. Do dnešního dne mi nepřišly ani šaty ani peníze za druhé.
Na e-maily nereagují a telefon uvedený na stránkách je nedostupný. Na facebooku společnosti jsem se nyní dočetla, že 1.11.2017 byl jejich obchod uzavřen??!!!
Šaty Numoco černé (velikost L); šaty Numoco vínové (velikost XL)
Vrácení peněz za oboje šaty.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Proto stížnost uzavíráme.