Společnost


TopSportMarket Ltd.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19527Padělky z Bulharska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2017, před 7 lety

Petr Doležel

Znění stížnosti

Doručeno evidentně nekvalitní zboží z Bulharska (nekvalitní materiál, loupajici se potisk, chybějící štítek)
Firma nereaguje na e-mail ani FB, telefonu číslo neexistuje. Adresa na www stránkách je adresa Metropole Zličín kde se tato firma reálné nenachází a chybí IČ.
Zboží není tedy kde a jak vratit.
Jediná adresa je snad v obchodních podmínkách ve Francii. Mám ovšem strach tam zboží poslat když nereaguji a poštovné bude určitě nemalá částka.


Produkt

Označení produktu: Adidas souprava černá a zlatá - Velikost: XS Model AD1006


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 12:15, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci, případně její části (pokud se vada týká pouze součásti věci). Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Odstoupit od kupní smlouvy je také možné, pokud prodávající porušil smlouvu podstatným způsobem. Podstatné je dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Podstatným porušením by bylo, pokud by byl například dodán padělek zboží.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 12:21, před 7 lety

Dobrý den,

V naší databázi není žádný zákazník s jménem "Petr Doležel".
Jediné informace, které máme pod tímto jménem, je e-mail, který neobsahuje informace, jako například: jméno zákazníka, kontakt (telefon, e-mail), číslo objednávky nic co by nám mohlo pomoct identifikovat zákazníka, který objednávku udělal.
Zjistili jsme od vás, že se jedná o objednávku s číslem – 811.
V našem systému neexistuje žádný vyplněný reklamační formulář pro tuto objednávku, jak je popsáno v našich podmínkách - http://topsportmarket.com/index.php?route=information/information&information_id=5

Pokud chcete vrátit zboží, prosím, vyplňte reklamační formulář. Budeme žádosti vyhovět, přestože uplynula zákonná lhůta pro vrácení výrobku.

S pozdravem,
TopSportMarket

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2017 18:47, před 7 lety


Petr Doležel

Dobrý den,
tímto bych chtěl poděkovat dTestu za ukázkové fungování!
K našemu případu. Je krásné vidět jak rychle se dávají věci do pohybu a 4.12 změníte údaje a obchodní podmínky na stránkách!
Objednávka je skutečně vystavena na přítelkyni (P. Nezvalová) což by pro Vás neměl být problém vyčíst z Vašeho systému, když máte k dispozici č. objednávky.
Celý problém, když pominu "kvalitu" zboží je právě ve Vašich stránkách a informacích o Vás. Dle návodu na vrácení ve Vaších obchodních podmínkách v době objednání bylo třeba v rubrice "moje vrácené objednávky" vrácení registrovat. To jde ale poněkud těžko pokud nákup proběhne bez registrace a tudíž zákazník nemá účet kde by "registrace vrácení" mohla proběhnout.
Proto jsme dle běžné praxe a i vašich OP poslali 19. 11. 2017, 11:44 email s odstoupením od smlouvy (dle vaší šablony v OP) s dotazem zda je možné zboží vrátit na adrese uvedené na Vašich stránkách (Řevnická 121/1 155 00 Praha 5).Bohužel tam o Vás nikdo neví!
Na tento email jste nijak nereagovali do dnes! Poté jsem zkoušel i váš výborný kontaktní formulář (údajně 24/7 podpora) opět do dnes bez odezvy. Telefoní kontakt uvedený v OP ( Zákaznický servis:Telefonní číslo: 228 893 107) bohužel neexistuje!
Zprávy na FB ignorujete, hodnocení a komentáře mažete a dokonce na své FB stránce dáte uživateli BAN za sdílení "výborné" zkušenosti s Vámi!
Aktivně znemožňujete zákazníkovi uplatnit své právo a když se Vás až dTestu podaří kontaktovat tak milostivě jak vy píšete "Budeme žádosti vyhovět, přestože uplynula zákonná lhůta pro vrácení výrobku." ?! Díky Vám uplynula zákonná lhůta!
Reklamační formulář využit nebyl, protože se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení od smlouvy a Vaše obchodní podmínky na něj odkazují až nyní!
S pozdravem
Doležel

OP v době objednání:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:eKvzndHBoNgJ:https://topsportmarket.com/index.php%3Froute%3Dinformation/information%26information_id%3D5+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 06:50, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 22:37, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.