Společnost


Hrubý Josef

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1953Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Simona Černá

Znění stížnosti

Dobrý den.

Je to již delší dobu, co problém řeším sama, ale bezúspěšně, proto se obracím s prosbou o pomoc na Vás.
V létě roku 2012 jsem od prodejce zakoupila v e-shopu pončo, které mi ani po měsíci nebylo dodáno. Prodejce jsem kontaktovala a ten mi sdělil, že zboží poslal a dostal stvrzenku o doručení zboží. Domluvili jsme se tedy, že ji nechá zkontrolovat, protože nejsem jediná, komu se to stalo. Na další moje připomenutí reagoval tím, že mi prý mail posílal, ale nereagovala jsem, proto zboží stornoval (nyní ani slovo o tom, že už zboží posílal). Zeptal se, zda chci zboží znovu objednat nebo chci vrátit peníze. Vzhledem k tomu, že jsem si již zboží zakoupila jinde, zvolila jsem vrácení peněz, které prodejce přislíbil poslat ještě tentýž den. A od té doby se prodejce neozval, peníze nazpět neposlal, mobil nebere.
Snažila jsem se s prodejcem komunikovat sama a po dobrém, vždycky se může stát, že se ztratí mail nebo je chyba u přepravce... Ale rok a půl nedořešené dodání zboží a neochota jakkoliv komunikovat, mi nedává jinou šanci.
S prodejcem jsem nejdříve komunikovala přes mail: simona.cerna@krka.biz (již nefunkční), ale posílala jsem mu maily i z této adresy (již bez reakce).
Moc Vám děkuji.
Simona Černá


Produkt

Mohérové pončo, 583KČ.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 09:43, před 11 lety

V případě, že prodejce dle smlouvy neplní ani po výzvě kupujícího, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Pokud prodejce finanční částky nevrátil v dané lhůtě, může nyní kupující požadovat kromě uhrazené ceny a poštovného i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 13:41, před 10 lety

Subjekt Hrubý Josef nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Poté může spotřebitelka podat u obecného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.