Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 11.10.2017 jsem se registroval na portálu www.be2.cz a zaplatil požadavanou částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.
Dne 18.10.2017 mi byl stržen poplatek za prémiový účet ve výši 156Kč.
Dne 18.11.2017 mi byl stržen poplatek za prodloužení prémiového účtu ve výši 2247Kč. O tomto automatickém strhávání peněz z účtu jsem si ale nebyl vědom.
Účet na be2.com ale nepoužívám a dne 27.11.2017 jsem podal elektronickou výpověď a dále dne 27.11.2017 jsem poslal doporučený dopis s výpovědí na adresu be2 S.a.r.l. 291, Route d’Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg.
Obracím se na Vás s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, o Ukončení VIP členství, smazání mého profilu a všech uvedených informací a získání alespoň části poplatku zpět.
Ukončení VIP členství, smazání mého profilu a všech uvedených informací a získání alespoň části poplatku zpět.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: KLVBEF53
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
společnost mě kontaktovala emailem s dotazem na můj registrační email seznamky. Tuto informaci jsem jim obratem poskytl, společně se všemi dalšími identifikačními údaji. Dále jsem je požádal o vyjádření ohledně ukončení zpoplatněného smluvního vztahu, ukončení automatického prodloužení prémiového členství a zrušení mého účtu na seznamce be2. K tomuto a ani k navrácení peněz se mi zatím nevyjádřili.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: KLVBEF53
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.