Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.11.2017 jsem v odpoledních hodinách podlehla, jako již více lidí, pokušení zapojit se do hry o výhru v televizní soutěži na TV Barrandov. Moderátorka nabízela výhru 20.000,- Kč za odhalení 3 obrázků, které by byly rozdílné od ostatních. Po prvních 2 minutách horoskopů a erotických průpovídek jsem dle návodu v "hlasovém automatu" stiskla číslo "1", poté se v telefonu ozval hlas nějaké starší dámy a bylo mi řečeno, že mě za chvíli přepojí rovnou do studia. Souhlasila jsem a napjatá čekala. Načež se v telefonu rozmohlo hrobové ticho, přerušované občasným štěkáním psa, zašustěním, zašramocením - prostě bylo patrné, že paní mě nikam nepřepojila, ale pouze zakryla mikrofon telefonu. Ještě stále jsem doufala, že budu přepojena a účet za telefon (90,- za minutu) uhradím z výhry, která mezitím narostla o další tisícovku, za moderátorčina ustavičného vyzývání diváků, ať volají, že ji to už nebaví čekat, že proč nevoláme apod. Po dalších minutách "ticha" mi v telefonu opět začal automat vyprávět erotické horoskopy. Opět jsem stiskla "1", ale nikdo už se v telefonu neozval. Hrobové ticho, doprovázené výzvami moderátorky z televizní obrazovky.
Moje chyba, že jsem se dala nachytat na vidinu snadného výdělku. Teď už vím, jak si tihle šmejdi vydělávají. Ale z mého pohledu se jedná o jasné klamání spotřebitele a lživou reklamu a chci své peníze za telefonní účet zpět.
Televizní soutěž - podvod, jak vylákat z lidí peníze
Vrácení peněz za nerealizovaný hovor s televizním studiem.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.