Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 13.1 2013 mi byl doručen na českou poštu v havířově1 balíček na dobírku a do dnešního dne mi nebylo dano oznamení o uložení balíčku,mužete mi říct jak mam vědět že balíček došel,nema pošta informovat bud sms nebo lístkem do schranky,že je balíček uložen na poště,ne každy ma internet,nestalo se mi to poprve,dnes jsem se stavila na poště v havířově3.a tam mi podali informaci že si to mam najít na internetu,ale ne každy ma internet,i když si to asi vaší zaměstnanci myslí děkuji za odpověd p.Škutova
chtěla bych aby pošta dala vědět o uložení zasilky,písemnosti nebo balíčku bud formou sms nebo lístkem do schranky,při objednaní jsem totiž uvedla sve telefonní číslo i adresu
|
Tweet |
V popisu služby balík do ruky má Česká pošta stanoveno následující: S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště. Adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.Pokud se tak nestalo a balík se bez doručení vrátil, odpovídá Česká pošta za škodu tímto pochybením způsobenou.
U obyčejných balíků taková povinnost stanovena není. Zároveň je ale pravděpodobně nelze dohledat přes sledování zásilek.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: