Společnost


ASTRATEX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19541Zásilka kterou jsem si neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2017, před 7 lety

Barbora Richterová

Znění stížnosti

Dobrý den,právě mi bylo sms službou oznámeno o nějaké zásilce která mi bude doručena Českou Poštou.Nechápu jak mi může být něco doručeno aniž bych si něco objednávala.A to nemluvím o tom že to mám ještě platit.Takže si tu zásilku laskavě stopněte.Nevím kdo s tou Vaší firmou jednal a tak si zjednejte nápravu.

Richterová.


Produkt

č.zásilky DR9615635414U


Požadované řešení

Nedostat zásilku!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 07:53, před 7 lety

Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud však smlouva byla nevědomky uzavřena (např. po telefonu), je nutné tuto smlouvu zrušit. Pro ověření, zda smlouva byla sjednána, může spotřebitelka po společnosti žádat její zaslání. Podle § 1822 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má totiž podnikatel povinnost vydat spotřebitelce bezprostředně po uzavření smlouvy alespoň jedno její vyhotovení. Pokud tak neučinil, je možné trvat na jeho vydání (např. telefonního záznamu o uzavření smlouvy).

Byla-li smlouva skutečně uzavřena, má spotřebitelka právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy je možné i před tím). Spotřebitelka by následně mohla rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 23:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.