Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19548Zamítnutí žádosti o úhradu nákladů za vlastní dopravu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2017, před 7 lety

Helena Vildová

Znění stížnosti

Autobus firmy Busline nedodržel jízdní řád a ze zastávky odjel dříve, což pro mě znamenalo, že jsem nestihla přestup z jiného spoje a zůstala uprostřed cesty bez dalšího spoje. Žádala jsem společnost o úhradu nákladů na vlastní přepravu a přestože nejsou schopni prokázat, že řidič nepochybil (nefungovala mu navigace, pouze uvedl, že předčasně neodjel), odmítli mi na základě jeho tvrzení uhradit náklady dle úhradové vyhlášky a přestali se mnou komunikovat. Oslovila jsem dopravního specialistu firmy Busline, jeho nadřízeného i předsedu představenstva (mohu poskytnout mailovou komunikaci)a bohužel na opakovanou výzvu o prokázání jejich tvrzení již neodpovídají.


Produkt

Využila jsem 14.9.2017 spoj společnosti Arriva v 5:25 z Mladé Boleslavi do Hodkovic nad Mohelkou (příjezd 6:07 hod.), kde jsem chtěla přestoupit na Busline do Hradce Králové (odjezd v 6:12 hod.). Přijela jsem na přestup v 6:10 a Busline jsem zahlédla odjíždět.


Požadované řešení

Uhradit náklady dle platné úhradové vyhlášky na osobní vůz, který jsem si musela přivolat, aby mě v rámci možností s co nejmenším zpožděním přepravil do Hradce Králové. Tyto náklady jsem společnosti Busline přesně vyčíslila na 1694,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2017 11:16, před 7 lety

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy.

Pokud z důvodů na straně dopravce dojde zpožděním spoje, který cestující použil pro přepravu, ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, má cestující právo: a) na další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, b) nebo na bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, c) nebo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil.

Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.

Pokud se mezi spotřebitelkou a společností nepodařilo nalézt smírné řešení sporu, může se spotřebitelka také obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 10:23, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se problém porařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.