Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.12.2013 jsem se v Červeném Kostelci zůčastnil akce HCE.Uzavřel jsem nevýhodnou smlouvu na zájezd do Itálie.Byl jsem opracovníkem informován i o tom, jak po písemném odstoupení od smlouvy obdržím zpět složených 400,-Kč .
Vše mám dopisem CKER potvrzeno, že byl splněn termín pro odstoupení.
13.leden 2014 byl posledním dnem, kdy jsem měl uvedenou částku obdržet.
Jste společnost, kde personál neumí počítat do třiceti ? Nebo jste tak ubozí, že každý den prodloužení (vlastně dluhu ) pomáhá ubohými úroky držet firmu ???
Ve Vašich dokladech jistě najdete moje jméno, přesto : Miroslav Janeček, Hronov - je adresa, na které očekávám od Vás již několik dní dlužnou částku.
Splnit dohodnuté podmínky dle smlouvy a slib zástupce firmy daný na dotaz zákazníkovi.
|
Tweet |
V případě je odstoupeno od smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání do 14 dnů od jejího uzavření, je povinností poskytovatele služeb vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od odstoupení od smlouvy dle § 57 občanského zákoníku. V případě, že nejsou peníze vráceny, má spotřebitel nárok žádat kromě zaplacené ceny i úrok z prodlení dle § 517 občanského zákoníku.
Bohužel se nám společnost nepodařilo v rámci mimosoudního řešení sporů kontaktovat. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.
Spotřebitel se nadále svých práv může domáhat soudní cestou tj. zasláním předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu a následným podáním návrhu na vydání platebního rozkazu.
V nedávné době došlo k vydání rozsudku, v rámci kterého dostal dealer pořádající předváděcí akce od soudu trest, proto doporučujeme podat na společnost trestní oznámení pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku nebo pro poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku.